Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2019
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mi...

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 8/2014 (ebook)

Autor:  

NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 8/2014
Ocena:
   3.0/6  Opinie  (1)
3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Cena:
19,95 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

NOWE MEDIA kwartalnik opinii pod red. Eryka Mistewicza poświęcony skutecznej komunikacji i edukacji, zmianom na rynku mediów, nowym technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji w świecie rozproszonej uwagi i natłoku wiadomości.

Najwyższej klasy, renomowani Autorzy porządkują i wskazują trendy i rozwiązania. NOWE MEDIA to pismo referencyjne dla toczących dyskusji o nowoczesnej edukacji, kreatywności i innowacji, marketingu i PR, dziennikarstwie i mediach społecznościowych. Z założenia nie jest pismem o technologiach, lecz o człowieku. W czasie szybko zachodzących zmian – inspirujące!

NOWE MEDIA ukazują się w wersji papierowej, tradycyjnej, oraz w wersjach cyfrowych.

Eryk Mistewicz – konsultant strategii marketingowych tworzący marki firm, miast i ludzi. Budował wolne media w Polsce, tworzył komunikację francuskich marek i challengerów rynku, budował komunikację partii politycznych i liderów sceny publicznej. W wyd. Helion wydał „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają”, wcześniej był autorem m.in. „Stulecia Polaków 1900-1999” i współautorem „Anatomii władzy”. Ukończył École Supérieure des Sciences Commerciales d’Angers. Jest laureatem t.zw. Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskiej. Kwartalnik opinii „Nowe Media” to jego najnowszy projekt wydawniczy wydawany przez Wydawnictwo Operon we współpracy z ebookpoint.pl i partnerami z
  • Witamy w Nowych Mediach
  • Dokumentalistyka.Szkicowanie definicji
  • Ostatni dzwonek.O końcu drukowanej prasy
  • Historia ery przyszłości
  • Real-Time Bidding
  • Twoje dane sprzedawane za 0,0005 dol., w mniej niż 100 milisekund
  • 100 polskich dziennikarzy MAPA POLSKICH MEDIÓW
  • Polska nauka – dalekosiężne aspiracje, niemałe możliwości, zadawnione problemy
  • Nowe media w Kościele
  • Fenomen „Gościa Niedzielnego”: dawaj więcej, niż obiecałeś
  • Areopag w Internecie
  • Stacja 7,czyli Religijne Centrum Nauki Kopernik
  • Selfie w pustej sali.Jak pisać i mówić o Kościele?
  • Chrześcijanin patrzy na bluźnierstwo
  • Fundamentalizm jako ułomna próba zdefiniowania swojego miejsca w świecie pełnym niedomówień
  • Środowiskowe kodeksy dziennikarskie w krajach dojrzałej demokracji
  • Kryptowaluty – hipsterski bunt w dobie nowych mediów czy kolejny etap w dziejach ewolucji pieniądza?
  • Co tak naprawdę wnosi Apple Watch?
  • Internet (od) rzeczy. Przemysł 4.0 i fatum automatyzacji
  • Bezpieczeństwo następnego pokolenia. Jaki będzie świat 3.0?
  • L’epoca della migrazioni – czyli migracje w cyfrowym świecie
  • OBSERWATORIUM HUMANISTYKI CYFROWEJ
  • Od średniowiecza do nowych mediów i z powrotem
  • Odkupienie klerka
  • Warto przeczytać

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Idealne pośladki w 3 miesiące
Kamil Kasprowicz
Cena: 47,00 zł
Niewidzialny
Sandra Horn
Cena: 0,00 zł
Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen ...
Wojciech Haman, Jerzy Gut
Cena: 52,80 zł
Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Busi...
Harvard Business Review
Cena: 31,92 zł
Sztuka komunikacji dla bystrzaków
Elizabeth Kuhnke
Cena: 27,92 zł
6
(0)
5
(0)
4
(0)
3
(1)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 3 

    Można przeczytać
    logotypy