Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2019
NLP wg Dantego. Jak, zgodnie z w...

NLP wg Dantego. Jak, zgodnie z własnymi wartościami, rozwiązywać problemy w życiu prywatnym i zawodowym

Autor:  

Stron: 236
Czas nagrania: 5 godz. 26 min.
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Wydawca: Złote Myśli
Wydawca: Złote Myśli
Wydawca: Złote Myśli
Cena:
29,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 3,55 zł
13,35 zł 16,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 3,38 zł
13,52 zł 16,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
29,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
13,35 zł
16,90 zł
Audiobook w mp3
Audiobook
13,52 zł
16,90 zł

Powstało wiele książek (można by powiedzieć, że wręcz zbyt dużo), na temat NLP (neurolingwistyczne programowanie), ale mało która z nich traktuje ten temat w tak niezwykły i trafiający do umysłu czytelnika sposób. Autor, skupiając się bardzo na praktycznych aspektach, zadaje pytania i pomaga znaleźć na nie odpowiedzi. Ale nie idzie na łatwiznę. Pyta bowiem:

    Jak jest naprawdę?

    Czy możliwe jest przewidzenie reakcji na informację?

    Które z wypowiedzi i z jakiego powodu są wiarygodne?

    Dlaczego niektóre wypowiedzi powodują niewłaściwe emocje?

Autor wykorzystuje NLP (neurolingwistyczne programowanie), aby odkrywać kluczowe aspekty naszego życia i pokazywać, jaki mają wpływ na to, co osiągamy, jakimi ludźmi jesteśmy i jakimi możemy się stać.

"Zastosowanie psychosemantyki w życiu prywatnym i zawodowym, w każdym kontakcie z ludźmi może poprawić rozumienie wypowiedzi, a przede wszystkim pomóc budować poprawne relacje. Istotą psychosemantyki, nauki łączącej znaczenie informacji i badającej reakcję na nią, są odpowiedzi na pytania: Jak będzie rozumiana informacja i jaka będzie reakcja? Jaka będzie decyzja będąca efektem informacji?".

Możesz się o tym przekonać, czytając tę książkę.

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Pierogi, kluski i knedle
Marta Krawczyk
Cena: 7,99 zł
Lech czy Lęch?
Szymon Matusiak
Cena: 3,20 zł
Biblia Ekumeniczna. Pismo Święte Starego i Nowe...
Towarzystwo Biblijne w Polsce
Cena: 27,73 zł
Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard ...
Harvard Business Review
Cena: 31,92 zł
Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworz...
Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate Walkingshaw
Cena: 37,60 zł

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

logotypy