Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion.pl sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2022
Niezwyciężona firma. Jak nieusta...

Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Autorzy:   , , ,

Stron: 368
Ksiazka drukowana Druk oprawa miękka 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
89,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 17,80 zł
71,20 zł 89,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Wysyłamy w 24h + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
89,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
71,20 zł
89,00 zł

Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe firmy. Wielki sukces wymaga dużej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba też wiedzieć, jaki obszar jest wart działania i jakie decyzje strategiczne podjąć. Strategia rozwoju, kultura innowacji czy wybór modelu biznesowego nie należą do łatwych zagadnień. Jeśli jednak chcesz zbudować wybitną, niepokonaną firmę, nie masz wyjścia - potrzebujesz sprawdzonych narzędzi.

To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę!

Dzięki tej książce dowiesz się, jak:

  • zbudować niezawodną strategię rozwoju
  • nieustannie kontrolować ryzyko i stale wyprzedzać konkurencję
  • działać według najlepszych modeli biznesowych świata
  • oceniać modele biznesowe i własną gotowość do innowacji

Zwyciężaj dzięki najlepszym modelom biznesowym!

1. Narzędzie

  • Mapa portfela (10)
  • Eksploracja (14)
  • Eksploatacja (27)
  • Eksploracja a eksploatacja (37)

2. Zarządzaj

  • Wyznaczanie kierunku (50)
  • Zarządzanie portfelem przyszłych przedsięwzięć (70)
  • Zarządzanie portfelem aktualnych przedsięwzięć (109)

3. Twórz nowe

  • Innowacje w obszarze propozycji wartości (142)
  • Innowacje w obszarze zasobów (162)
  • Innowacje w obszarze formuły zysków (188)
  • Pytania diagnostyczne dla liderów (212)

4. Ulepszaj

  • Zmiany dotyczące propozycji wartości (230)
  • Zmiany dotyczące klienta (242)
  • Zmiany w obszarze zasobów (254)
  • Zmiany dotyczące formuły zysków (266)
  • Pytania dla liderów (280)

5. Kultura

  • Mapa kultury (296)
  • Projektowanie kultury w obszarze eksploracji (308)
  • Ocena kultury innowacyjności (314)
Firma, w której pracuję, znajduje się na półmetku reorganizacji, dlatego inspirujących książek bardzo teraz potrzebuję. I takich, które przydadzą się podczas opracowywania nowej strategii spółki. Książka „Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych” jest i inspirująca, i praktyczna. Niezwyciężona firma to organizacja, która nieustannie się zmienia, osiąga doskonałość w wykorzystywaniu teraźniejszości, równocześnie patrząc w przyszłość. To firma, która pielęgnuje kulturę innowacji i konkuruje dzięki najlepszym modelom biznesowym; nastawiona na eksplorację, czyli poszukiwanie nowych rozwiązań, podejmowanie ryzyka przy nowych inwestycjach, eksperymentowanie i szybki rozwój, z ludźmi nastawionymi na odkrywanie i dobrze radzącymi sobie z działaniem w warunkach niepewności. Jak do takiej niezwyciężoności dotrzeć? Wszystkie kluczowe narzędzia, które wykorzystuje się przy budowaniu modeli biznesowych zostały nie tylko krótko opisane, ale też pokazane na przykładach największych koncernów - z tych najbardziej znanych wymienię TED, Apple, Netflix, Spotify, Amazon, Microsoft, Logitech, IKEA, Fujifilm. Dla mnie najciekawszym rozdziałem był ten poświęcony budowaniu kultury organizacyjnej nastawionej na innowacyjność. To kolejny tytuł Wydawnictwa Onepress, który w kategorii książek biznesowych bardzo się wyróżnia. Strona wizualna i wydanie są na najwyższym poziomie. Dzięki grafikom i przejrzystemu przedstawieniu informacji treść łatwo przyswoić.

@zyrafka_com Lukoszek Katarzyna

    pokaż wszystkie
    logotypy