Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2019
Manipulacja informacją. Public r...

Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka (ebook)

Autor:  

Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka
PdfPDF
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 2,46 zł
22,55 zł 25,01 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

 

E-book – "Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka". Seria kreatywność. Seria książek naukowych i popularnonaukowych

We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Profesjonalny PR przyczynia się bowiem do sukcesów firm, poprzez tworzenie wiarygodnego wizerunku i zyskiwanie zaufania określonych publiczności, np.: dziennikarzy czy klientów. Okazuje się jednak, że nie wszyscy przedsiębiorcy rozumieją istotę PR i sposób działania PR-owców. Niektórzy z nich zarządzanie informacją wypaczają tak bardzo, że dla osiągnięcia własnych celów reklamowych, marketingowych i handlowych, czynią z niego groźne narzędzie służące do manipulacji otoczeniem. Weronika Madryas Kowalska – autorka książki pt. Manipulacja informacją, będącej Jej pracą doktorską, podstawowym celem swoich rozważań czyni organizacje szczególnego ryzyka. Termin organizacje szczególnego ryzyka został stworzony na potrzeby pracy i służy przede wszystkim odseparowaniu omawianych instytucji od tych, w których działalność public relations przebiega zgodnie z jej pierwotnymi założeniami i przyjętymi standardami rzetelnego PR. Lektura tej książki zapozna Czytelnika z podstawowymi definicjami public relations oraz dwoma modelami organizacji szczególnego ryzyka. Najistotniejszą cechą organizacji szczególnego ryzyka pierwszego typu jest naruszenie norm etycznych w obszarze public relations. Natomiast do organizacji szczególnego ryzyka drugiego typu zaliczyć można przede wszystkim te instytucje, które poprzez swoją działalność budzą kontrowersje bądź też poruszają problematykę tabu, wobec czego specjalista PR staje przed trudnym zadaniem. Wprowadzona klasyfikacja jest ważna, ponieważ wskazane typy różnią się zasadniczo od siebie. Oznacza to, że o ile przedstawiciele pierwszego rodzaju organizacji świadomie łamią normy etyczne, o tyle przedstawiciele drugiego nie poszukują łatwych rozwiązań, ale pomimo tego często rozważać muszą istotne dylematy etyczne. Książkę tę powinien poznać każdy szanujący się przedsiębiorca, jak i pracownicy działów public relations nastawieni na uczciwy i długoterminowy sukces.

 
Wstęp
Rozdział 1.
Ewolucja public relations w kontekście rozważań o zasadności tworzenia i ważności zasad etycznych
Public relations jako zarządzanie informacją
Początki i rozwój działalności public relations
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw a public relations
Przypisy
Rozdział 2.
Znaczenie zasad etycznych i odpowiedzialności moralnej w działalności public relations Manipulacja, kłamstwo i inne naruszenia norm etycznych w obszarze zarządzania informacją
Kodeksy i antykodeksy etycznego informowania
Etyczne dylematy specjalistów do spraw public relations
Przypisy
Rozdział 3. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka
Pojęcie organizacji
Przykłady organizacji szczególnego ryzyka opisane w literaturze przedmiotu
Przykłady organizacji szczególnego ryzyka – Case Studies
Przypisy
Zakończenie
Przypisy
Bibliografia
Pozycje literaturowe
Pozycje Internetowe

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Niewidzialny
Sandra Horn
Cena: 0,00 zł
Milioner do wzięcia
Miranda Lee
Cena: 7,37 zł
Blisko, nie za blisko. Terapeutyczne rozmowy o ...
Renata Mazurowska, Paweł Droździak
Cena: 31,92 zł
logotypy