Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2018
Sztuka »
Język rzeczy. W jaki sposób prze...

Język rzeczy. W jaki sposób przedmioty nas uwodzą? (ebook)

Autor:  

2w1 w pakiecie: ePubePub MobiMobi
Wydawca: Karakter
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 6,70 zł
28,30 zł 35,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Czemu wymarzony komputer po dwóch latach wydaje się nam bezużytecznym, tandetnym złomem? Z jakiego powodu niektóre przedmioty stają się fetyszami, a inne archetypami? Co dziś jest prawdziwym luksusem: posiadanie pewnych rzeczy czy raczej rezygnacja z nich? Dlaczego dajemy się wciągać w obłędny trans konsumpcji? Na te, a także wiele innych pytań, odpowiada Deyan Sudjic. Odwołując się do konkretnych przykładów z historii i współczesności (komputer Apple, pistolet Walther PPK, krzesło Aeron), pokazuje, że dizajn to swoisty język, który podlega ewolucji i który warto nauczyć się czytać. Dzięki temu będziemy mogli lepiej zrozumieć otaczający nas świat i staniemy się bardziej świadomymi odbiorcami, a może nawet uda nam się uniknąć niektórych pułapek konsumpcjonizmu. Wciągający, błyskotliwy esej, który zmienia spojrzenie na wiele rzeczy.

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Wstęp. Świat tonący w przedmiotach
  • Rozdział pierwszy. Język
  • Rozdział drugi. Dizajn i jego archetypy
  • Rozdział trzeci. Luksus
  • Rozdział czwarty. Moda
  • Rozdział piąty. Sztuka
  • Autorstwo ilustracji
  • Strona redakcyjna

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

logotypy