Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2019
Jak zdobyć przyjaciół i zjednać ...

Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi

Autor:  

Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi
Ocena:
   5.7/6  Opinie  (28)
Stron: 316
Czas nagrania: 7 godz. 10 min.
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 2w1 w pakiecie: ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Wydawca: Studio Emka
Wydawca: Studio Emka
Wydawca: Studio Emka
Cena:
34,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 3,20 zł
19,80 zł 23,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 5,44 zł
27,55 zł 32,99 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
34,90 zł
eBook
ePub Mobi
19,80 zł
23,00 zł
Audiobook w mp3
Audiobook
27,55 zł
32,99 zł
Sekretem sukcesu tej książki jest jej prostota. A jak wiadomo najtrudniej pisać najprościej. Każda rada w niej zawarta wydaje się oczywista. Człowiecza mądrość tkwi w podświadomości. Sztuką jest jej wydobycie i zastosowanie w działaniu. Niewielu to potrafi. Carnegie tak. Po mistrzowsku. Jak zdobyć przyjaciół... ułatwia swobodne poruszanie się w biznesie. Przydaje się znakomicie w życiu rodzinnym i towarzyskim.
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Dedykacja
  • PRZEDMOWA DO WYDANIA POPRAWIONEGO
  • JAK I DLACZEGO NAPISAŁEM TĘ KSIĄŻKĘ
  • DZIEWIĘĆ RAD, JAK CZYTAĆ TĘ KSIĄŻKĘ
  • CZĘŚĆ PIERWSZA Podstawowe techniki kontaktów z ludźmi
    • 1 JEŚLI CHCESZ ZEBRAĆ MIÓD, NIE PRZEWRACAJ ULA
    • 2 WIELKI SEKRET KONTAKTÓW Z LUDŹMI
    • 3 TEN, KTO POTRAFI TO ZROBIĆ, MA ZA SOBĄ CAŁY ŚWIAT. TEN, KTO NIE POTRAFI, WĘDRUJE SAMOTNIE.
  • CZĘŚĆ DRUGA Sześć sposobów, które sprawią, że ludzie będą cię lubić
    • 1 ZRÓB TO, A BĘDZIESZ WSZĘDZIE MIŁYM GOŚCIEM
    • 2 JAK ZROBIĆ DOBRE WRAŻENIE
    • WARTOŚĆ UŚMIECHU W ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA
    • 3 JEŚLI TEGO NIE ZROBISZ, WPĘDZISZ SIĘ W KŁOPOTY
    • 4 JAK ZOSTAĆ DOBRYM ROZMÓWCĄ
    • 5 JAK ZAINTERESOWAĆ LUDZI
    • 6 CO ZROBIĆ, ABY LUDZIE OD RAZU CIĘ POLUBILI
  • CZĘŚĆ TRZECIA Jak przekonać innych do twojego sposobu myślenia
    • 1 NIE MOŻNA WYGRAĆ KŁÓTNI
    • 2 JAK NAROBIĆ SOBIE WROGÓW
    • 3 JEŚLI NIE MASZ RACJI PRZYZNAJ TO
    • 4 KROPLA MIODU
    • 5 SEKRET SOKRATESA
    • 6 WENTYL BEZPIECZEŃSTWA. JAK PORADZIĆ SOBIE ZE SKARGAMI
    • 7 JAK ZAPEWNIĆ SOBIE WSPÓŁPRACĘ INNYCH
    • 8 MAGICZNA FORMUŁA
    • 9 KAŻDY TEGO CHCE
    • 10 KAŻDY TO LUBI
    • 11 CO SPRAWDZA SIĘ W KINIE I TELEWIZJI, PRZYDAJE SIĘ I W ŻYCIU
    • 12 GDY WSZYSTKO ZAWIODŁO
  • CZĘŚĆ CZWARTA Bądź przywódcą: jak zmieniać ludzi nie zrażając ich i nie zniechęcając
    • 1 JEŚLI JUŻ MUSISZ WYTKNĄĆ KOMUŚ BŁĄD
    • 2 JAK KRYTYKUJĄC NIE ZOSTAĆ ZNIENAWIDZONYM
    • 3 NAJPIERW POWIEDZ O WŁASNYCH BŁĘDACH
    • 4 NIKT NIE LUBI WYKONYWAĆ ROZKAZÓW
    • 5 POZWÓL ROZMÓWCY ZACHOWAĆ TWARZ
    • 6 JAK POPCHNĄĆ LUDZI DO SUKCESU
    • 7 DAJ PSU WŁAŚCIWE IMIĘ
    • 8 JAK SPRAWIĆ, ABY LUDZIE UWIERZYLI WE WŁASNE SIŁY
    • 9 JAK SPRAWIĆ, ABY LUDZIE ROBILI , CO CHCESZ, Z PRZYJEMNOŚCIĄ
  • Przypisy

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Pit Bull
Piotr Wiecorek
Cena: 19,99 zł
Nauka dla rozwoju rolnictwa, ekologii i medycyn...
Anna Przybylska, Mateusz Gortat, Dariusz Wolski, Marcelina Olszak, Izabela Podgórska, Agata Kobył...
Cena: 0,00 zł

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

FISZKI audio j. hiszpański Czasowniki dla śre...
Kinga Perczyńska, Magdalena Kaczorowska
Cena: 12,79 zł
365 dni
Blanka Lipińska
Cena: 33,92 zł
Ten dzień
Blanka Lipińska
Cena: 33,92 zł
10 minut uważności
Goldie Hawn, Wendy Holden
Cena: 28,92 zł
Strąki - tęsknota zgłodniałego serca
Wojciech Ziółek
Cena: 19,17 zł
6
(21)
5
(5)
4
(2)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 28

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Ciekawa, dająca do myślenia książka. Polecam nie tylko tym którzy chcą podnieść swoje kompetencje interpersonalne w pracy ale także w kontaktach osobistych.
      Ocena : 6 

    Świetna książka. Niby osadzona w dawnych czasach, ale porady aktualne do dziś.
      Ocena : 6 

    Książka mimo upływu lat nadal bardzo aktualna. Porady przydają się na każdym kroku w każdych relacjach czy to w prywatnych czy biznesowych. Bardzo lekko się czyta. Obowiązkowa pozycja.
      Ocena : 6 

    Klasyka!
      Ocena : 6 

    Książka, którą każdy powinien przeczytać. Na pewno będę wracała żeby sobie przypomnieć.
      Ocena : 6 

    Książka jest ponadczasowa! Zastosowanie jej w życiu daje wielkie efekty, ale również wymaga wiele pracy nad sobą :)
      Ocena : 6 

    Bestseller wśród książek z dziedziny samorozwoju i komunikacji. Jedna z najbardziej inspirujących książek jakie miałam przyjemność czytać. Błyskotliwe anegdoty, dawka wciąż aktualnej wiedzy oraz praktyczne porady, które z łatwością można zastosować we własnym życiu.
      Ocena : 6 

    Super
      Ocena : 6 

    W życiu zdarzyło mi się przeczytać kilka książek o wpływaniu na ludzi oraz o tym jak odnieść sukces w dzisiejszym świecie. Część z nich była kompletną porażką, więc z dużą ostrożnością i rezerwą podchodziłem do "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi". Teraz po przeczytaniu tej książki szczerze i z całego serca polecam ją wszystkim, którzy chcą od życia czegoś więcej. Jest to świetna pozycja, która zwraca uwagę na pozornie błahe i niewidoczne dla nas błędy. Błędy te popełniamy na co dzień. Z ich istnienia nie zdajemy sobie sprawy, a mają one ogromny wpływ na nasz dalszy los. Z czystym sumieniem polecam tą książkę i gwarantuję, że dla większości czytelników stanie się ona osobistą biblią i przewodnikiem życiowym, o tym jak postępować z ludźmi by odnieść sukces. Nie jestem podstawionym pracownikiem wydawnictwa ani księgarni. Od kilku lat prowadzę własny biznes, i żałuję, że nie przeczytałem tej książki 5 lat temu. Z pewnością zaszedłbym dalej niż obecnie. Jednak jak to mówią: lepiej późno niż wcale! Gorąco polecam do przeczytania w pierwszej kolejności!
      Ocena : 6 

    Za rekomendację wystarczy informacja, że książka ta wymieniana jest przez wielu wpływowych ludzi jako pozycja obowiązkowa. Polecam wszystkim mającym problemy w kontaktach z ludźmi.
      Ocena : 6 

    Zdecydowanie warta przeczytania!
      Ocena : 6 

    Świetna książka opisująca zagadnienia z pozoru wydawałoby się oczywiste. A jednak potrafi zmienić człowieka. Polecam ją zwłaszcza tym, którzy nie stronią od kąśliwych uwag wobec innych, tym którzy zbyt często i otwarcie krytykują drugiego człowieka. Ale przede wszystkim polecam każdemu, kto na co dzień utrzymuje kontakty z klientami.
      Ocena : 6 

    Klasyka gatunku, każdy powinien przeczytać tę książkę.
      Ocena : 6 

    Rewelacyjna i ponadczasowa książka. Koniecznie do przeczytania kilka razy!
      Ocena : 6 

    Niesamowita.Dzięki niej inaczej patrze na ludzi :)
      Ocena : 6 

    Obowiazkowa do przeczytania
      Ocena : 6 

    Powinni tego uczyć w szkole!
      Ocena : 6 

    Taka jak pozostałe książki tego autora - lekka, przyjemna i pozwala pozytywnie spojrzeć na świat czy innych ludzi.
      Ocena : 6 

    Znakomita pozycja opowiadająca o tym jak budować relacje m.in. z klientami co pozwoli na pozyskanie partnerów biznesowych (klientów)
      Ocena : 6 

    Jedna z niewielu książek, którym bez żadnych wątpliwości przyznaję maksymalną ocenę. To, co mnie zadziwia, to fakt, że książka ta została po raz pierwszy wydana w 1936 roku, co w żaden sposób nie wpływa negatywnie na jej lekturę w 2018 roku. Owszem, czasem "sławni ludzie" przytoczeni jako przykłady zachowań wydają się odlegli, ale książka Carnegiego dalej spełnia swoje zadanie podpowiadając, jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi. Autor nie posługuje się chwytliwą obecnie nomenklaturą związaną z rozwojem osobistym, zamiast tego po prostu zwraca uwagę na to, co ludzie lubią, a czego nie i daje nam szansę wykorzystania tej wiedzy w budowaniu relacji.
      Ocena : 6 

    Jedna z niewielu książek, którym bez żadnych wątpliwości przyznaję maksymalną ocenę. To, co mnie zadziwia, to fakt, że książka ta została po raz pierwszy wydana w 1936 roku, co w żaden sposób nie wpływa negatywnie na jej lekturę w 2018 roku. Owszem, czasem "sławni ludzie" przytoczeni jako przykłady zachowań wydają się odlegli, ale książka Carnegiego dalej spełnia swoje zadanie podpowiadając, jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi. Autor nie posługuje się chwytliwą obecnie nomenklaturą związaną z rozwojem osobistym, zamiast tego po prostu zwraca uwagę na to, co ludzie lubią, a czego nie i daje nam szansę wykorzystania tej wiedzy w budowaniu relacji.
      Ocena : 5 

    Świetna książka, polecam wszystkim.
      Ocena : 5 

    Książka bardzo przydatna - znajdzie się tu wskazówki zarówno do dobrej obsługi klienta, jak i do prowadzenia (lub też raczej nieprowadzenia) kłótni. Uczy dobrego podejścia do innych osób, m.in. by szanować ich punkt widzenia i sprawić, by to ONI czuli się ważni (zgodnie z powiedzeniem "nasz klient, nasz Pan"). Każda ze wskazówek ma swój odnośnik w prawdziwym świecie - liczne przykłady z historii czy od uczestników seminariów autora Dale'a Carnegiego, którzy spróbowali zastosować rady we własnym życiu. Oczywiście książka pochodzi z pierwszej połowy XX w., więc niech nie dziwi specyficzny styl pisania tego typu poradnika. Moim zdaniem dodaje on uroku i bardzo zachęca do przeczytania. Jest wersja "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi w epoce cyfrowej", ale na jej temat nie mogę się wypowiadać, więc może ta wersja będzie odpowiadała tym, którzy wolą bardziej uwspółcześnioną lekturę.
      Ocena : 5 

    Amerykański poradnik, ale nie z tych how to help myself czy how it is done ale raczej ten, który zawiera wyciąg (esencję) mądrości życiowych. Jedyny mankament to zbyt duża zawartość anegdot, wiele fragmentów książki jest przegadanych co wpływa na odbiór postulowanej w danym rozdziale idei.
      Ocena : 5 

    książka na prawdę pomaga otworzyć oczy oraz uzyskać świeży pogląd na niektóre rzeczy! warto przeczytać w tym momencie życiowym, kiedy potrzebujesz rady w podobnej sytuacji zawodowej/życiowej
      Ocena : 5 

    Warto przeczytać. Ciekawe spostrzeżenia.
      Ocena : 4 

    Jestem zażenowana poziomem korekty.
      Ocena : 4 

    Może okazać się ciekawa dla osób pracujących jako przedstawiciele handlowi. W sam raz jako audiobook do poduszki.
    logotypy