Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2019
Jak zbudować efektywny dział ma...

Jak zbudować efektywny dział marketingu? - Piotr Golczyk Jak zbudować efektywny dział marketingu? (ebook)

Autor:  

Ocena:
   6.0/6  Opinie  (1)
2w1 w pakiecie: ePubePub MobiMobi
Wydawca: Novae Res
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 6,00 zł
16,00 zł 22,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.

W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny?
Na te i mnóstwo innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym nietypowym poradniku. To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, błyskotliwych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie – oto idealny oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.

Autor wbija kij w mrowisko. Pokazuje, jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na sprawność marketingu. Proponuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę, że nadszedł najlepszy czas na takie książki.
Jacek Szlak – redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie

Autor dobitnie punktuje problemy współczesnego marketingu i zarządzania, podpowiadając jednocześnie wiele nowoczesnych rozwiązań. Doskonała lektura dla każdego CEO i CMO.
Rastislav Čavojský, CEO I.D.C. Polonia S.A.

Jeżeli ta książka Cię nie dotyczy, to znaczy, że jesteś w wąskim gronie spełnionych marketerów. Pozostali znajdą w książce inspirację, jak dołączyć do grona najlepszych.
Łukasz Wala, Digital Manager, Grupa Maspex

Obowiązkowa lektura dla każdego Prezesa Zarządu, któremu zależy na synergii między projektami marketingu, pracą innych działów a celami biznesowymi.
Łukasz Wołek - CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana

Piotr Golczyk, przez ostatnie lata odpowiedzialny za marketing operacyjny w globalnej spółce IT, gdzie zbudował i prowadził kilkudziesięcioosobową wewnętrzną agencję digitalowo-kreatywną. Wcześniej związany z agencjami reklamowymi oraz największym w Polsce portalem internetowym. Propagator automatyzacji marketingu, decyzji podejmowanych na podstawie danych, nowoczesnego zarządzania oraz rozliczania się marketingu z efektów biznesowych.
Prywatnie ojciec dwóch synów, fascynat AI, nowoczesnego budownictwa, prozy S.Lema i P.K.Dicka.
www.linkedin.com/in/piotrgolczyk/
www.golczyk.com
 

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Konie rasowe
Justyna Felgenau
Cena: 19,99 zł
Hate to love you
Tijan
Cena: 21,52 zł
Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen ...
Wojciech Haman, Jerzy Gut
Cena: 52,80 zł
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji dany...
Cole Nussbaumer Knaflic
Cena: 47,20 zł
Ekstremalne przywództwo. Elitarne taktyki Navy ...
Jocko Willink, Leif Babin
Cena: 26,18 zł
6
(1)
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Każdy szef powinien przeczytać tą książkę - to pomoże poprawić relacje pomiędzy CEO i CMO ale przede wszystkim usprawnić działania w firmie
    logotypy