Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2019
Jak pisać na blog ekspercki, by ...

Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać? (ebook)

Autor:  

3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Ebookowo
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 13,50 zł
76,50 zł 90,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Czy chciałabyś usłyszeć od swojego klienta, że chce z Tobą pracować, bo Twoja strona internetowa zrobiła na nim lepsze wrażenie niż strony internetowe Twojej konkurencji? Albo że czyta artykuły na Twoim blogu i dają mu one do myślenia? Albo że treści, które zamieszczasz, sprawiły, że Ci zaufał i zdecydował się na kontakt osobisty?

 

Tak, doskonale wiesz, że prowadząc blog:

– zbudujesz w sieci wyróżniającą się markę i wystąpisz w charakterze ekspertki (eksperta);

– zdobędziesz zaufanie klientów;

– dasz poznać siebie i swoje wartości potencjalnym klientom;

– dotrzesz do osób, które będą chciały rozwijać się razem z Tobą.

 

"Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać" to kurs online w formie e-booka.

 

Dzięki niemu:

 

– stworzysz podstawy marketingowe, które pozwolą Ci prowadzić blog, na którym będziesz zarabiać:

 

– określisz, kim mają być Twoi czytelnicy,

– sprecyzujesz tematykę, o której z przyjemnością będziesz pisać;

– dowiesz się, skąd czerpać inspirację i pomysły na wpisy, aby zawsze mieć o czym pisać;

 

– przełamiesz blokady, które powstrzymują Cię przed pisaniem:

 

– strach przed krytyką i hejtem,

– brak czasu na pisanie,

– zwiększysz swoją motywację do pisania;

 

– poznasz najważniejsze zasady prowadzenia bloga i tworzenia artykułów internetowych:

 

– jak pisać przyciągające uwagę tytuły (na blog i do newslettera),

– jak utrzymać uwagę czytelnika przy długim tekście,

– jak pisać w ciekawy przyciągający sposób o trudnych tematach (elementy storytellingu),

 

– otrzymasz wskazówki na temat promowania swojej strony, dobierania słów kluczowych i poruszania się w social media;

 

Przekonasz się, że możesz prowadzić ciekawy blog, dzięki któremu pozyskasz nowych klientów.

 

 

A przede wszystkim dowiesz się, jak pisać, by inni chcieli to czytać. Jak pisać, by prowadzenie bloga, newslettera, fanpage’a przełożyło się na Twój plan marketingowy.

 

Kurs w formie e-booka to:

 

- wiedza merytoryczna,

 

- szereg praktycznych ćwiczeń,

 

- nagrania audio,

 

- dostęp do nagrania webinaru "Jak z sukcesem pisać na blog".

  • Wstęp Czy w ogóle warto prowadzić blog?
  • Zajęcia 1. Wizja, wiara, przekonania
  • Zajęcia 2. Cel, tematyka, czytelnik idealny
  • Zajęcia 3. Czy tytuł ma znaczenie?
  • Zajęcia 4. Etapy pracy nad artykułem
  • Zajęcia 5. Jak pisać, by inni chcieli czytać? Opowiadaj historie
  • Zajęcia 6. Jak pisać, by inni chcieli czytać? Wskazówki warsztatowe
  • Zajęcia 7. Jak napisać recenzję?
  • Zajęcia 8. Jak poprawić tekst przed publikacją na blogu?
  • Zajęcia 9. Jak często pisać na blog?
  • Zajęcia 10. Czas na promocję
  • Zajęcia 11. Jak znaleźć na to wszystko czas?
  • Zajęcia 12. Lista przydatnych narzędzi
  • Zakończenie
  • Bibliografia:
  • O AUTORCE

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Dania z ziemniaków
Opracowanie zbiorowe
Cena: 7,99 zł
Faceci z sieci
Katarzyna Gubała
Cena: 19,95 zł
365 dni
Blanka Lipińska
Cena: 23,72 zł
Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego n...
Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa
Cena: 31,20 zł
Zarządzaj swoim czasem. Jak skupiać się na tym,...
Jake Knapp, John Zeratsky
Cena: 35,92 zł
Nawyk produktywności. Wszystko, czego potrzebuj...
Agnieszka Jarzębowska
Cena: 29,60 zł
logotypy