Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2021
Jak nie wciskać? Czyli o relacyj...

Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu

Autorzy:   ,

Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
okładka przód okładka tył
Stron: 144
Ksiazka drukowana Druk oprawa miękka 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 3,99 zł
35,91 zł 39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 11,97 zł
27,93 zł 39,90 zł
W realizacji od 2021-09-28 + do przechowalni W realizacji od 2021-09-28 + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
35,91 zł
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
27,93 zł
39,90 zł

Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie.

Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.

Ta książka:

  • przedstawia cały proces sprzedaży, od prospectingu do zamykania sprzedaży
  • poskramia mity sprzedażowe
  • pokazuje, jak ważna w sprzedaży jest kreatywność
  • podpowiada, jak nawiązać szczerą i bezpośrednią relację z klientem
  • pomaga zmienić swoje nastawienie
  • edukuje w zakresie niezbędnych umiejętności handlowych
  • uczy sprzedaży metaforycznej, czyli za pomocą przykładów lub historii z życia codziennego
  • radzi, jak efektywnie rozwiewać wątpliwości klientów
  • prezentuje pomysły do wdrożenia od zaraz
  • zawiera scenki sprzedażowe

 

WPROWADZENIE 7

 

Rozdział 1. SPRZEDAŻ. JEDNO SŁOWO - MILION ZNACZEŃ 9

  • Z czym obecnie kojarzy się sprzedaż? 9
  • Skąd takie postrzeganie? 16
  • 10 powodów, dla których warto pracować w sprzedaży 20
  • Pogromcy mitów sprzedaży 29

Rozdział 2. JAKI POWINIEN BYĆ PRAWDZIWY SPRZEDAWCA > DORADCA? 39

  • Zacznij od odpowiedniego nastawienia 39
  • Nigdy nie przestawaj się uczyć 44
  • Bądź przygotowany na każdy scenariusz 47
  • Kształtuj cechy dobrego doradcy 49

Rozdział 3. NIEZBĘDNIK DOBREGO DORADCY 57

  • Jak opanować umiejętność, której nikt nigdy nas nie uczył? 57
  • Umiejętność, którą posiada każde dziecko, ale nie każdy doradca... 61
  • Jaki klucz otwiera wiele drzwi i nic nie kosztuje? 66
  • Trudna, ale skuteczna metoda na ciągły rozwój 69

Rozdział 4. SZTUKA PIERWSZEGO KONTAKTU Z KLIENTEM 75

  • Dlaczego pierwsza rozmowa jest taka ważna? 75
  • Savoir-vivre pierwszej rozmowy 78
  • Jak pozostawić po sobie efekt "WOW"? 83

Rozdział 5. JAK TRAFIĆ DO GARNKA ZE ZŁOTEM - SZTUKA SKUTECZNEJ PREZENTACJI OFERTY 91

  • Co ma wspólnego piłka nożna ze sprzedażą? 91
  • Co ma wspólnego snajper ze sprzedażą? 93
  • Co ma wspólnego Twoja oferta z klientem? 94

Rozdział 6. BIEG PRZEZ PŁOTKI - SZTUKA RADZENIA SOBIE Z OBIEKCJAMI 103

  • Czy wątpliwości klienta to powód do dumy handlowca? 103
  • Dlaczego klienci nie są kreatywni? 106
  • Jak przygotować się do startu? 109
  • 3... 2... 1... Go! 112
  • Nie zapomnij o ostatnim płotku 116

Rozdział 7. "Za drugą obiekcją w prawo..." - drogowskaz do sprzedaży 117

  • Negocjacje to nie sprint, a maraton 117
  • Egoiści w sprzedaży tracą dwa razy 118
  • Nienaciągnięta proca jest bezużyteczna 121
  • Zamknij wszystkie furtki 122

Rozdział 8. Krok od mety - jak nie wyłożyć się na ostatniej prostej? 129

  • Jak nie przestrzelić ze szczupakiem na mecie? 129
  • Przepraszam, czy mogę już pana sfinalizować? 131
  • Zapraszam do kasy 133
  • Doszło do sprzedaży i co dalej? 138

O AUTORACH 141

logotypy