Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2021
Jak nie wciskać? Czyli o relacyj...

Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu

Autorzy:   ,

Ocena:
   5.0/6  Opinie  (3)
Stron: 144
Czas nagrania: 4 godz. 5 min. Czyta: Marcin Fugiel
Ksiazka drukowana Druk oprawa miękka 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Wysyłamy w 24h + do przechowalni + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł
Audiobook w mp3
Audiobook
31,92 zł
39,90 zł

Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie.

Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.

Ta książka:

  • przedstawia cały proces sprzedaży, od prospectingu do zamykania sprzedaży
  • poskramia mity sprzedażowe
  • pokazuje, jak ważna w sprzedaży jest kreatywność
  • podpowiada, jak nawiązać szczerą i bezpośrednią relację z klientem
  • pomaga zmienić swoje nastawienie
  • edukuje w zakresie niezbędnych umiejętności handlowych
  • uczy sprzedaży metaforycznej, czyli za pomocą przykładów lub historii z życia codziennego
  • radzi, jak efektywnie rozwiewać wątpliwości klientów
  • prezentuje pomysły do wdrożenia od zaraz
  • zawiera scenki sprzedażowe

 

WPROWADZENIE 7

 

Rozdział 1. SPRZEDAŻ. JEDNO SŁOWO - MILION ZNACZEŃ 9

  • Z czym obecnie kojarzy się sprzedaż? 9
  • Skąd takie postrzeganie? 16
  • 10 powodów, dla których warto pracować w sprzedaży 20
  • Pogromcy mitów sprzedaży 29

Rozdział 2. JAKI POWINIEN BYĆ PRAWDZIWY SPRZEDAWCA > DORADCA? 39

  • Zacznij od odpowiedniego nastawienia 39
  • Nigdy nie przestawaj się uczyć 44
  • Bądź przygotowany na każdy scenariusz 47
  • Kształtuj cechy dobrego doradcy 49

Rozdział 3. NIEZBĘDNIK DOBREGO DORADCY 57

  • Jak opanować umiejętność, której nikt nigdy nas nie uczył? 57
  • Umiejętność, którą posiada każde dziecko, ale nie każdy doradca... 61
  • Jaki klucz otwiera wiele drzwi i nic nie kosztuje? 66
  • Trudna, ale skuteczna metoda na ciągły rozwój 69

Rozdział 4. SZTUKA PIERWSZEGO KONTAKTU Z KLIENTEM 75

  • Dlaczego pierwsza rozmowa jest taka ważna? 75
  • Savoir-vivre pierwszej rozmowy 78
  • Jak pozostawić po sobie efekt "WOW"? 83

Rozdział 5. JAK TRAFIĆ DO GARNKA ZE ZŁOTEM - SZTUKA SKUTECZNEJ PREZENTACJI OFERTY 91

  • Co ma wspólnego piłka nożna ze sprzedażą? 91
  • Co ma wspólnego snajper ze sprzedażą? 93
  • Co ma wspólnego Twoja oferta z klientem? 94

Rozdział 6. BIEG PRZEZ PŁOTKI - SZTUKA RADZENIA SOBIE Z OBIEKCJAMI 103

  • Czy wątpliwości klienta to powód do dumy handlowca? 103
  • Dlaczego klienci nie są kreatywni? 106
  • Jak przygotować się do startu? 109
  • 3... 2... 1... Go! 112
  • Nie zapomnij o ostatnim płotku 116

Rozdział 7. "Za drugą obiekcją w prawo..." - drogowskaz do sprzedaży 117

  • Negocjacje to nie sprint, a maraton 117
  • Egoiści w sprzedaży tracą dwa razy 118
  • Nienaciągnięta proca jest bezużyteczna 121
  • Zamknij wszystkie furtki 122

Rozdział 8. Krok od mety - jak nie wyłożyć się na ostatniej prostej? 129

  • Jak nie przestrzelić ze szczupakiem na mecie? 129
  • Przepraszam, czy mogę już pana sfinalizować? 131
  • Zapraszam do kasy 133
  • Doszło do sprzedaży i co dalej? 138

O AUTORACH 141

6
(2)
5
(0)
4
(0)
3
(1)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 3

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Książka krótka ale na bardzo wysokim poziomie. Mało takich pozycji na rynku. Autorzy sumiennie skupili się na najważniejszych kwestiach i strona po stronie prowadzą czytelnika tak, aby pomóc mu zrozumieć czym jest relacyjna sprzedaż. Każdy handlowiec powinien mieć ją w swojej biblioteczce!
      Ocena : 6 

    Przeczytałem książkę, ponieważ zajmuje się sprzedażą od lat i stwierdzam, że książka sprostała moim oczekiwaniom mimo tego, że posiadam doświadczenie to uważam że książka otwiera oczy na pewne aspekty a barwne i zabawne storytellingi sprawiają, że wiedza łatwiej się przyswaja. Podsumowując: fajna, konkretna wiedza o sprzedaży dla każdego.
      Ocena : 3 

    Przegadana, mało wartościowa. Oparta na "badaniach" bardzo małej grupy ankietowanych. Nie wiem jaki cel przyświecał autorom tej pozycji. Kilka prostych pomysłów. Nie dałem rady skończyć tej książki. Czytasz na własną odpowiedzialność.
    logotypy