Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2019
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie...

Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Autorzy:   ,

Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
okładka przód okładka tył
Ocena:
   3.0/6  Opinie  (1)
Stron: 424
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) PdfPDF
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 5,90 zł
53,10 zł 59,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 11,80 zł
47,20 zł 59,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
W realizacji od 2019-02-23 + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
53,10 zł
59,00 zł
eBook
Pdf
47,20 zł
59,00 zł

Perfekcyjnie, jak to w korporacji

Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość zapomniała ją wystawić. Dział obsługi klienta gęsto się tłumaczy, szuka winnych, ale nie znajduje, bo w tym samym czasie wściekli handlowcy okupują biurko dyrektora marketingu - przekrzykując się nawzajem, narzekają na marketingowców i pytają: "Gdzie druki reklamowe? Gdzie gadżety?". "Nie ma - broni swoich ludzi dyrektor marketingu. - Nie ma, bo nie złożyliście na czas zapotrzebowania. Zresztą, i tak nigdy nie odbieracie materiałów z magazynu". Zamieszanie, nerwy, bałagan. Stan naturalny w większości dużych przedsiębiorstw.

Skąd to się bierze?

Krótkowzroczność, daleko posunięta specjalizacja, ściśle określony zakres obowiązków na każdym stanowisku wyłączają w umysłach pracowników tzw. świadomość biznesową. Tracą oni zdolność ustalania priorytetów i postrzegania swojej pracy szerzej, z punktu widzenia skuteczności firmy. Tymczasem nawet pojedyncza nietrafnie podjęta decyzja w jednym dziale skutkować może obniżeniem efektywności całego korporacyjnego mechanizmu. Jak to zmienić? Jak wyrwać przedsiębiorstwo z chaosu?

Po pierwsze, trzeba zrozumieć, że ludzie są tylko ludźmi i zawsze będą stawiać własny interes nad interes kolegi z innego działu. Po drugie, sprzęgnąć interes pracownika z interesem przedsiębiorstwa. Proste? Nie, raczej trudne. Wykonalne? Jak najbardziej, jeśli będzie się działać krok po kroku, konsekwentnie eliminując poukrywane po firmowych kątach problemy. Design Thinking to nie tylko metoda tworzenia innowacji produktowych, ale też narzędzie pozwalające na sprawne zarządzanie organizacją.

W książce znajdziesz odpowiedź na pytania:

  • Jak wykorzystać narzędzie desing thinking, aby w korporacji żyło się lepiej, a zespół osiągał maksymalną efektywność?
  • Jak nauczyć się sprawnej komunikacji i współpracy?
  • Jak zwiększyć kreatywność zatrudnionych pracowników?
  • Jak w dobie rynku pracy pracownika pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów, a także zwiększyć lojalność już zatrudnionych?
  • Jak zmniejszyć wydatki marketingowe już na etapie projektowania produktów i usług?
  • Jak pracować w organizacji, wdrażając sposób pracy Design Thinking oparty na empatii?

Rozdział 1. Wstęp (7)

Rozdział 2. Na początku był chaos (11)

  • 2.1. Wieńczysława zderzenie z korpo (12)
  • 2.2. Skąd się bierze bałagan (16)
  • 2.3. Patologie korporacyjne (21)
  • 2.4. Inne objawy patologicznego chaosu (35)
  • 2.5. Poziomy funkcjonowania firmy (50)
  • 2.6. Chaos a zadowolenie pracowników (53)
  • 2.7. Straty i korzyści wynikające z chaosu (56)

Rozdział 3. Struktura firmy i jej wpływ na pracę (65)

  • 3.1. Wieńczysław walczy o swoje (66)
  • 3.2. Co to jest struktura (70)
  • 3.3. Zasady tworzenia struktury organizacyjnej (83)
  • 3.4. Typy struktury organizacyjnej (86)
  • 3.5. Ogarnianie kuwety, czyli jak radzić sobie z systemem (101)
  • 3.6. Chłopcy do bicia (103)
  • 3.7. Jak ujarzmić system (110)
  • 3.8. Apdejting (114)
  • 3.9. Restrukturyzacja a motywacja zespołu (120)
  • 3.10. Bezpieczne zmiany struktury (125)
  • 3.11. Optymalizacja struktury organizacyjnej (128)
  • 3.12. Zmiana struktury firmy a porządki w garażu (137)

Rozdział 4. Przegląd zasobów (141)

  • 4.1. Wieńczysław buduje zespół (142)
  • 4.2. Śpieszmy się kochać pracowników - tak szybko odchodzą (149)
  • 4.3. Fakty i mity o pracownikach (153)
  • 4.4. Jak skutecznie rekrutować (163)
  • 4.5. Efektywność pracowników i co z tego wynika (178)
  • 4.6. Źródła wydajności pracy (186)
  • 4.7. Wyścig szczurów a wyniki finansowe przedsiębiorstwa (188)

Rozdział 5. Starcie żywiołów w zarządzaniu przedsiębiorstwem (201)

  • 5.1. Wieńczysław nie lubi Bibliotekarza (202)
  • 5.2. Skąd się bierze zarząd (208)
  • 5.3. Cele członków zarządu a funkcjonowanie przedsiębiorstwa (212)

Rozdział 6. Strategia CGT - skąd się wzięła (221)

  • 6.1. Wieńczysław kreuje (222)
  • 6.2. Początki CGT - Corporate Global Thinking (228)
  • 6.3. Definicja CGT - Corporate Global Thinking (241)
  • 6.4. Obszary stosowania Corporate Global Thinking (244)

Rozdział 7. Kompleksowe badanie przedsiębiorstwa (249)

  • 7.1. Wieńczysław jest chory (250)
  • 7.2. Etap I Corporate Global Thinking - etap badawczy (256)

Rozdział 8. Najlepszym przewidywaniem przyszłości jest jej tworzenie (275)

  • 8.1. Wieńczysław traci budżet i co z tego wynika (276)
  • 8.2. Etap II Corporate Global Thinking - etap twórczy (281)
  • 8.3. Szkolenia i działania przygotowujące do wdrożeń (340)
  • 8.4. Badanie osobowości zawodowej pracowników (348)
  • 8.5. Pięć żywiołów w zarządzaniu zespołem (356)
  • 8.6. TeamScape - efektywny zespół (361)

Rozdział 9. Porządkowanie chaosu (367)

  • 9.1. Wieńczysław wyjeżdża w podróż (368)
  • 9.2. Etap III Corporate Global Thinking - etap wdrożeniowy (372)
  • 9.3. Zarządzanie ryzykiem (382)
  • 9.4. Budowanie grup projektowych (386)
  • 9.5. Model TOTE - wdrażaj, kontroluj, poprawiaj (389)
  • 9.6. Siła nawyku we wdrażaniu zmian (391)
  • 9.7. Narzędziowy minimalizm w działaniach wdrożeniowych (399)

Rozdział 10. Zakończenie i wnioski końcowe (405)

  • 10.1. Wieńczysław zdobywa szacunek i uznanie (406)
  • 10.2. Burz, niszcz, zmieniaj... i porządkuj (412)
  • 10.3. Porządkowanie korporacyjnego chaosu. Co jeszcze warto wiedzieć (419)

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking plus Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim plus Przeskok. Jak rozwinąć własny biznes, kiedy wciąż pracujesz na etacie
Cena zestawu: 124,95 zł 147,00 zł
Oszczędzasz: 22,05 zł ( 15% )
Dodaj do koszyka
check Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Budapeszt i Balaton. Travelbook. Wydanie 3
Monika Chojnacka
Cena: 21,52 zł
Cztery miłości
C. S. Lewis
Cena: 14,82 zł
Sponsor. Tom 1
K.N. Haner
Cena: 31,92 zł
Milioner i bogini
Vi Keeland, Penelope Ward
Cena: 31,92 zł
Dodatkowe źródło dochodu w 27 dni
Chris Guillebeau
Cena: 35,92 zł
Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen ...
Wojciech Haman, Jerzy Gut
Cena: 52,80 zł
6
(0)
5
(0)
4
(0)
3
(1)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 3 

    Duży plus dla nowej książki natomiast autor jeden po googlu jest w ogóle nie znany z tą tematyką natomiast drugi ma niewielkie doświadczenie można spodziewać się jakości na poziomie 3-. Są dobre publikację tłumaczone już na język Polski więc lepiej sięgnąć po sprawdzone wzory niż podstawy "praktyków" z naszego podwórka który uczą się na własnych błędach. BD
    logotypy