Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2019
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie...

Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Autorzy:   ,

Ocena:
   6.0/6  Opinie  (5)
Stron: 424
Czas nagrania: 15 godz. 40 min. Czyta: Marek Kacprzak
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
59,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 11,80 zł
47,20 zł 59,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 11,80 zł
47,20 zł 59,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
59,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
47,20 zł
59,00 zł
Audiobook w mp3
Audiobook
47,20 zł
59,00 zł

Perfekcyjnie, jak to w korporacji

Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość zapomniała ją wystawić. Dział obsługi klienta gęsto się tłumaczy, szuka winnych, ale nie znajduje, bo w tym samym czasie wściekli handlowcy okupują biurko dyrektora marketingu - przekrzykując się nawzajem, narzekają na marketingowców i pytają: "Gdzie druki reklamowe? Gdzie gadżety?". "Nie ma - broni swoich ludzi dyrektor marketingu. - Nie ma, bo nie złożyliście na czas zapotrzebowania. Zresztą, i tak nigdy nie odbieracie materiałów z magazynu". Zamieszanie, nerwy, bałagan. Stan naturalny w większości dużych przedsiębiorstw.

Skąd to się bierze?

Krótkowzroczność, daleko posunięta specjalizacja, ściśle określony zakres obowiązków na każdym stanowisku wyłączają w umysłach pracowników tzw. świadomość biznesową. Tracą oni zdolność ustalania priorytetów i postrzegania swojej pracy szerzej, z punktu widzenia skuteczności firmy. Tymczasem nawet pojedyncza nietrafnie podjęta decyzja w jednym dziale skutkować może obniżeniem efektywności całego korporacyjnego mechanizmu. Jak to zmienić? Jak wyrwać przedsiębiorstwo z chaosu?

Po pierwsze, trzeba zrozumieć, że ludzie są tylko ludźmi i zawsze będą stawiać własny interes nad interes kolegi z innego działu. Po drugie, sprzęgnąć interes pracownika z interesem przedsiębiorstwa. Proste? Nie, raczej trudne. Wykonalne? Jak najbardziej, jeśli będzie się działać krok po kroku, konsekwentnie eliminując poukrywane po firmowych kątach problemy. Design Thinking to nie tylko metoda tworzenia innowacji produktowych, ale też narzędzie pozwalające na sprawne zarządzanie organizacją.

W książce znajdziesz odpowiedź na pytania:

  • Jak wykorzystać narzędzie desing thinking, aby w korporacji żyło się lepiej, a zespół osiągał maksymalną efektywność?
  • Jak nauczyć się sprawnej komunikacji i współpracy?
  • Jak zwiększyć kreatywność zatrudnionych pracowników?
  • Jak w dobie rynku pracy pracownika pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów, a także zwiększyć lojalność już zatrudnionych?
  • Jak zmniejszyć wydatki marketingowe już na etapie projektowania produktów i usług?
  • Jak pracować w organizacji, wdrażając sposób pracy Design Thinking oparty na empatii?

Rozdział 1. Wstęp (7)

Rozdział 2. Na początku był chaos (11)

  • 2.1. Wieńczysława zderzenie z korpo (12)
  • 2.2. Skąd się bierze bałagan (16)
  • 2.3. Patologie korporacyjne (21)
  • 2.4. Inne objawy patologicznego chaosu (35)
  • 2.5. Poziomy funkcjonowania firmy (50)
  • 2.6. Chaos a zadowolenie pracowników (53)
  • 2.7. Straty i korzyści wynikające z chaosu (56)

Rozdział 3. Struktura firmy i jej wpływ na pracę (65)

  • 3.1. Wieńczysław walczy o swoje (66)
  • 3.2. Co to jest struktura (70)
  • 3.3. Zasady tworzenia struktury organizacyjnej (83)
  • 3.4. Typy struktury organizacyjnej (86)
  • 3.5. Ogarnianie kuwety, czyli jak radzić sobie z systemem (101)
  • 3.6. Chłopcy do bicia (103)
  • 3.7. Jak ujarzmić system (110)
  • 3.8. Apdejting (114)
  • 3.9. Restrukturyzacja a motywacja zespołu (120)
  • 3.10. Bezpieczne zmiany struktury (125)
  • 3.11. Optymalizacja struktury organizacyjnej (128)
  • 3.12. Zmiana struktury firmy a porządki w garażu (137)

Rozdział 4. Przegląd zasobów (141)

  • 4.1. Wieńczysław buduje zespół (142)
  • 4.2. Śpieszmy się kochać pracowników - tak szybko odchodzą (149)
  • 4.3. Fakty i mity o pracownikach (153)
  • 4.4. Jak skutecznie rekrutować (163)
  • 4.5. Efektywność pracowników i co z tego wynika (178)
  • 4.6. Źródła wydajności pracy (186)
  • 4.7. Wyścig szczurów a wyniki finansowe przedsiębiorstwa (188)

Rozdział 5. Starcie żywiołów w zarządzaniu przedsiębiorstwem (201)

  • 5.1. Wieńczysław nie lubi Bibliotekarza (202)
  • 5.2. Skąd się bierze zarząd (208)
  • 5.3. Cele członków zarządu a funkcjonowanie przedsiębiorstwa (212)

Rozdział 6. Strategia CGT - skąd się wzięła (221)

  • 6.1. Wieńczysław kreuje (222)
  • 6.2. Początki CGT - Corporate Global Thinking (228)
  • 6.3. Definicja CGT - Corporate Global Thinking (241)
  • 6.4. Obszary stosowania Corporate Global Thinking (244)

Rozdział 7. Kompleksowe badanie przedsiębiorstwa (249)

  • 7.1. Wieńczysław jest chory (250)
  • 7.2. Etap I Corporate Global Thinking - etap badawczy (256)

Rozdział 8. Najlepszym przewidywaniem przyszłości jest jej tworzenie (275)

  • 8.1. Wieńczysław traci budżet i co z tego wynika (276)
  • 8.2. Etap II Corporate Global Thinking - etap twórczy (281)
  • 8.3. Szkolenia i działania przygotowujące do wdrożeń (340)
  • 8.4. Badanie osobowości zawodowej pracowników (348)
  • 8.5. Pięć żywiołów w zarządzaniu zespołem (356)
  • 8.6. TeamScape - efektywny zespół (361)

Rozdział 9. Porządkowanie chaosu (367)

  • 9.1. Wieńczysław wyjeżdża w podróż (368)
  • 9.2. Etap III Corporate Global Thinking - etap wdrożeniowy (372)
  • 9.3. Zarządzanie ryzykiem (382)
  • 9.4. Budowanie grup projektowych (386)
  • 9.5. Model TOTE - wdrażaj, kontroluj, poprawiaj (389)
  • 9.6. Siła nawyku we wdrażaniu zmian (391)
  • 9.7. Narzędziowy minimalizm w działaniach wdrożeniowych (399)

Rozdział 10. Zakończenie i wnioski końcowe (405)

  • 10.1. Wieńczysław zdobywa szacunek i uznanie (406)
  • 10.2. Burz, niszcz, zmieniaj... i porządkuj (412)
  • 10.3. Porządkowanie korporacyjnego chaosu. Co jeszcze warto wiedzieć (419)

Najczęściej kupowane razem:

Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking plus Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukces plus Zarządzaj swoim czasem. Jak skupiać się na tym, co najważniejsze
Cena zestawu: 122,22 zł 143,80 zł
Oszczędzasz: 21,58 zł ( 15% )
Dodaj do koszyka
check Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking plus Mam kocioł w pracy. Odrzuć chaos i niepokój - osiągnij sukces plus Zarządzaj swoim czasem. Jak skupiać się na tym, co najważniejsze
Cena zestawu: 122,22 zł 143,80 zł
Oszczędzasz: 21,58 zł ( 15% )
Dodaj do koszyka
check Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Najczęściej kupowane razem audiobooki:

Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking plus Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy plus Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
Cena zestawu: 156,40 zł 184,00 zł
Oszczędzasz: 27,60 zł ( 15% )
Dodaj do koszyka
check Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Jak opanować dowolny język obcy
Agnieszka Burcan-Krawczyk
Cena: 24,90 zł
Przejmij kontrolę nad swoim życiem. Przewodnik ...
Richard Bandler, Owen Fitzpatrick, Alessio Roberti
Cena: 29,90 zł
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji dany...
Cole Nussbaumer Knaflic
Cena: 59,00 zł

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Wędrówka w świat
Antoni Ossendowski
Cena: 6,79 zł
Paryskie sekrety
Carole Mortimer
Cena: 7,37 zł
Zarządzaj swoim czasem. Jak skupiać się na tym,...
Jake Knapp, John Zeratsky
Cena: 35,92 zł
Obudź w sobie olbrzyma
Anthony Robbins
Cena: 25,00 zł

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Izrael w proroctwach Przyjdź królestwo Twe
Daniel i Piotr Olszewski
Cena: 14,21 zł
Prowincja pełna słońca
Katarzyna Enerlich
Cena: 39,90 zł
Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełni...
Simon Sinek, David Mead, Peter Docker
Cena: 31,20 zł
Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen ...
Wojciech Haman, Jerzy Gut
Cena: 52,80 zł
6
(5)
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 5

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Dziękuję bardzo autorowi za książkę (ebooka). Szkolenia, które przeprowadził, a w których miałem przyjemność uczestniczyć, są najlepszą rekomendacją do lektury. Książka w pełni oparta o polskie realia, przykłady i mentalność, co w przypadku chaosu korporacyjnego ma niebagatelne znaczenie.
      Ocena : 6 

    To taka recepta na burdel, konflikt i spychologię w firmie.
      Ocena : 6 

    Świetnie napisana publikacja pokazująca uniwersalne mechanizmy i dająca porzyteczne narzędzia pracy dla każdego ambitnego przedsiębiorcy. Z autorką książki miałam okazje osobiście współpracować przy jednym ze swoich największych i najbardziej rozbudowanych projektów, i mogę z cała pewnością polecić Design Thinking jako niezawodną metodę na sprawny finisz każdego zadania.
      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

    Rewelacyjnie się czyta.
    logotypy