Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2018
Finansowanie startupów. Poradnik...

Finansowanie startupów. Poradnik przedsiębiorcy

Autor:  

Stron: 272
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
99,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 19,80 zł
79,20 zł 99,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
99,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
79,20 zł
99,00 zł

Startup na start! Jak zdobyć finansowe wsparcie dla swojej firmy

Startupy powstają dzięki nowatorskim pomysłom, energii i zaangażowaniu. Do sukcesu potrzebują jeszcze mniejszych lub większych pieniędzy. Niestety, pozyskanie źródła finansowania stanowi duże wyzwanie. Inwestowanie w startupy wiąże się ze sporym ryzykiem i bez zapoznania się z konkretnymi analizami żaden podmiot nie podejmie decyzji o wyłożeniu potrzebnej kwoty. Z kolei początkujący przedsiębiorcy nie zdają sobie z tego sprawy i szukają finansowania w niewłaściwy sposób, nie rozumiejąc myślenia inwestorów i banków.

Niniejsza książka jest szczegółowym przewodnikiem, dzięki któremu pozyskasz środki finansowe niezbędne do uruchomienia startupu. Opisano tu trudny proces budowania porozumienia i przygotowywania się do prezentacji projektów inwestorom. Są także porady dotyczące tego, co powinni robić przedsiębiorcy, aby opracować projekt startupu i zminimalizować związane z nim ryzyko na tyle, żeby stał się atrakcyjny dla profesjonalnych inwestorów. Wyjaśniono tu podstawowe wady i zalety pozyskiwania środków z różnych źródeł, włączając w to rodzinę i znajomych, a także czym są akceleratory i inkubatory biznesu, jak działają aniołowie biznesu i kiedy rozważyć pozyskanie funduszu typu venture capital. Bardzo cennym elementem książki jest wyczerpujące omówienie zasad tworzenia materiałów informacyjnych dla inwestorów.

W tej książce między innymi:

  • zasady poszukiwania inwestorów
  • najskuteczniejsze metody ubiegania się o finansowanie
  • pozyskiwanie finansowania od banków, aniołów biznesu i ze środków publicznych
  • przygotowywanie materiałów informacyjnych dla inwestorów
  • mało znane strategie zdobywania finansowania

Masz pomysł na biznes? Sprawdź, jak go sfinansować!


Nicolaj Hojer Nielsen jest seryjnym przedsiębiorcą i aniołem biznesu. Od 1999 roku zakłada startupy. Koncentruje się na firmach z branży IT. Nielsen ma doświadczenie w pozyskiwaniu środków z wszelkich możliwych źródeł - od przyjaciół i rodziny, aniołów biznesu, funduszy typu venture capital, a także ze środków publicznych. Osobiście przetestował tysiące różnych możliwości inwestycyjnych i zna ten proces zarówno od strony przedsiębiorcy, jak i inwestora. Nielsen angażuje się w pomoc innym startupom. Prowadzi też wykłady z zakresu przedsiębiorczości w Copenhagen Business School.

Patron merytoryczny:

  • Wstęp do polskiego wydania (4)
  • Podziękowania (6)
  • Przedmowa (7)
  • O Nicolaju Hojerze Nielsenie (8)
  • Wprowadzenie (9)

Rozdział 1. Czy naprawdę potrzebujesz zewnętrznego finansowania? (11)

Rozdział 2. Profil ryzyka i zysku Twojego startupu (21)

Rozdział 3. Kto inwestuje w co i kiedy (35)

Rozdział 4. Dlaczego nie potrafisz znaleźć inwestora? (47)

Rozdział 5. Współzałożyciele to pierwsi inwestorzy (59)

Rozdział 6. Finansowanie przez znajomych i rodzinę (77)

Rozdział 7. Akceleratory startupów (91)

Rozdział 8. Aniołowie biznesu (109)

Rozdział 9. Kapitał wysokiego ryzyka (129)

Rozdział 10. Finansowanie publiczne (161)

Rozdział 11. Banki (181)

Rozdział 12. Crowdfunding, czyli finansowanie społecznościowe (189)

Rozdział 13. Jak kontaktować się z inwestorami? (219)

Rozdział 14. Przewodnik po materiałach dla inwestorów (233)

  • Zakończenie - co dalej? (266)
  • Wybrana bibliografia (267)
  • Referencje (268)

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Sri Lanka. Wyspa cynamonowa. Wydanie 1
Paweł Szozda
Cena: 44,00 zł
Pekin. Michelin. Wydanie 1
praca zbiorowa
Cena: 20,90 zł
Język niemiecki w IT. Rozmówki
Marcin Jackiewicz
Cena: 29,90 zł

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

logotypy