Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2021
Employer branding po polsku

Employer branding po polsku

Autor:  

Stron: 232
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
49,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 9,80 zł
39,20 zł 49,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Wysyłamy w 24h + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
49,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
39,20 zł
49,00 zł

Warsztaty 15.09.2020 Warszawa

TO COŚ, co przyciąga do firmy najlepszych ludzi

Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właściwie przeprowadzone działania z zakresu employer brandingu wcale nie muszą być drogie. Ba, przykład wielu rodzimych firm pokazuje wręcz, że koszty mogą być równe zeru, a i tak przedsiębiorstwo staje się pracodawcą z wyboru. Albo inaczej - pracodawcą pierwszego wyboru. Firmą, w której ludzie chcą pracować.

Dostrzegasz korzyści takiego stanu rzeczy, prawda? Szczególnie dziś, gdy - mówiąc językiem biznesu - spory popyt na pracownika nie spotyka się z odpowiednią podażą, a na rynku pracy wygrywają te firmy, które oferują ludziom TO COŚ. Coś więcej niż pensję, owocowe poniedziałki, pizzę w czwartek, strefę relaksu i pakiet MultiSport. Coś, dla czego warto wstawać z łóżka w poniedziałkowy poranek. Coś, dla czego można od czasu do czasu zostać w biurze godzinę dłużej. Coś, co sprawia, że chce się działać dla szefa, zespołu, klientów i samego siebie.

Chcesz się wiedzieć, czym jest TO COŚ? Chcesz z tego korzystać we własnej firmie? Zacznij zatem czytać - i dowiedz się, jak robić skuteczny employer branding po polsku.

  • Wstęp
  • Rozdział 1. Słów kilka o employer brandingu
    • 1.1. Kluczowe definicje i pojęcia związane z employer brandingiem
    • 1.2. Modele EB
      • Model Backhausa i Tikoo
      • Model Martina
    • 1.3. Interesariusze działań EB
  • Rozdział 2. Od czego rozpocząć przygodę z EB?
    • 2.1. Na czym stoimy?
      • 2.1.1. Wizerunek naszej firmy jako pracodawcy
      • 2.1.2. Candidate Experience
      • 2.1.3. Employee Experience
    • 2.2. Odkrywanie EVP
    • 2.3. Transparentność wynagrodzeń
    • 2.4. Strategia komunikacji
    • 2.5. Mierzenie działań EB
  • Rozdział 3. Kandydat w centrum uwagi
    • 3.1. Ogłoszenie o pracy
      • Opis firmy
      • Nazwa stanowiska
      • Wymagania
      • Zakres obowiązków
      • Oferta
      • Klauzula
    • 3.2. Strona Kariera
      • Zbadaj potrzeby
      • Pamiętaj o dostosowaniu treści do interesariuszy
      • Informacje o firmie
      • Dlaczego warto u nas pracować?
      • Wartości
      • Profity
      • Firma od kuchni
      • Aktualne oferty pracy
      • Aplikacje spontaniczne
      • Call To Action
      • Proces rekrutacyjny
      • Kontakt do osób rekrutujących
      • Q&A
      • Użyteczność zakładki Kariera
    • 3.3. Targi pracy
    • 3.4. Współpraca z uczelniami
    • 3.5. Social media
    • 3.6. Personal branding jako składowa EB
    • 3.7. Akcja rekrutacja
      • Rekrutacja w mediach społecznościowych
      • NIE w rekrutacji
      • System poleceń dla kandydatów
      • Połączenie marki produktowej i marki pracodawcy
      • Mówienie językiem grupy docelowej
      • Komunikacja z kandydatami w internecie
      • Speed Recruitment
    • 3.8. Wideo w employer brandingu
      • JYSK Polska
      • PWC
      • ATERIMA MED
    • 3.9. Opinie w sieci
    • 3.10. Agencja pracy/headhunter rola w budowaniu marki pracodawcy
  • Rozdział 4. Osoba ubiegająca się o pracę
    • 4.1. Doświadczenie na wagę złota
    • 4.2. Odpowiadanie na ofertę pracy
    • 4.3. Informacja zwrotna
    • 4.4. Spotkanie
    • 4.5. Komunikacja
    • 4.6. Rola osób rekrutujących oraz hiring managerów
    • 4.7. Ambasador za 0 zł
  • Rozdział 5. Osoba, która przyjęła ofertę
    • 5.1. Pre-boarding
      • Pamiętaj o komunikacji
      • Zadbaj o kwestie formalne
      • Angażuj przyszłego pracownika
      • Przygotuj sprzęt oraz dostęp
  • Rozdział 6. Pracownik
    • 6.1. On-boarding
    • 6.2. Re-boarding
    • 6.3. Employee experience
  • Rozdział 7. Były pracownik
    • 7.1. Rozstanie z pracownikiem
    • 7.2. Off-boarding
    • 7.3. Exit interview
  • Rozdział 8. Kadra zarządzająca
  • Rozdział 9. Klient
  • Podsumowanie
  • Bibliografia
    • Książki i artykuły
    • Raporty
    • Akty prawne
    • Strony WWW
Employer branding wszyscy o nim mówią̨, ale tak właściwie co to jest? TO COŚ, co przyciąga do firmy najlepszych ludzi. Zacznę̨ od tego - czym właściwie jest employer branding, o którym coraz częściej mamy okazję słyszeć́? To nic innego jak budowanie pozytywnego wizerunku marki jako pracodawcy. Employer branding to nie jest rekrutacja, natomiast bardzo może nam w niej pomóc. Jeśli interesujesz się tematyką HR / employer brandingu to na pewno ta książka jest dla Ciebie. W fajny sposób autorka uświadamia nas jak bardzo ważny jest ten obszar w naszym miejscu pracy. Coraz częściej pracownicy szukają czegoś więcej niż tylko karta Multisport czy też słodko- owocowego weekendy. Młodzi ludzie coraz częściej stawiają na pierwszym miejscu w pracy atmosferę i aktywność firmy w życiu społecznym. Od pracodawców oczekuje się teraz miejsca pracy gdzie pracownik będzie chciał przychodzić z uśmiechem na twarzy. Gdzie poniedziałek nie będzie najgorszym dniem tygodnia. Młodzi ludzie oczekują miejsca pracy którego będą tworzyć ludzie. W tym właśnie może nam pomóc employer branding. Każdy pracodawca powinien w obecnych czasach pochylić się bardzo mocno nad tematem związanym z wizerunkiem firmy. Bardzo mocno podkreśla to autorka w swojej książce. Książka jest fajnym materiałem dla osób które dopiero zaczynają swoją przygodę z employer brandingiem jak również dla tych którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i zobaczyć inny punkt widzenia czy też inną wizję wprowadzania i realizacji employer brendingu w firmie. Niestety mało się jeszcze o nim mówi. Jednak musimy zdać sobie z tego sprawę że jest to klucz dla wielu pracodawców do osiągnięcia sukcesu. I tego wszystkiego dowiecie się z książki „EMPLOYER BRANDING po polsku” Kiedy byliśmy małymi dziećmi uważaliśmy książkę „Mały Książe” za kolejną bajkę którą czytaliśmy przed snem. Kiedy jednak wróciliśmy do niej będąc dorosłymi ludźmi znaleźliśmy w niej wiele wspaniałych przesłań. Chcemy podzielić się z Wami fragment z książki „Mały Książe” która w dziecinny sposób może pokazać nam czym jest employer branding. „- Szukam przyjaciół. Co znaczy „oswoić”? - Jest to pojęcie zupełnie zapomniane - powiedział lis. - „Oswoić” znaczy „stworzyć więzy”. - Stworzyć więzy? - Oczywiście - powiedział lis. - Teraz jesteś dla mnie tylko małym chłopcem, podobnym do stu tysięcy małych chłopców. Nie potrzebuję ciebie. I ty mnie nie potrzebujesz. Jestem dla ciebie tylko lisem, podobnym do stu tysięcy innych lisów. Lecz jeżeli mnie oswoisz, będziemy się nawzajem potrzebować.” Dziękuję autorce za fajną książkę która w prosty sposób przedstawia czym jest employer branding po polsku i dlaczego on jest taki ważny. Mamy ogromną nadzieję że wielu ludzi sięgnie po tą książkę i wyniesie z niej jak najwięcej rzeczy które zacznie wprowadzać w swoim miejscu pracy. Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Onepress Na koniec przytoczę słowa mojej koleżanki Mama Na Czasie która o employer branding mówi tak: "Całe nasze życie to budowanie więzi. Najpierw w przedszkolu, później w szkole, na studiach, w pracy. Marka którą wybierasz to taka, z którą masz już więź, chociaż często nie wiesz jak ta więź się narodziła. Kiedy powstała? Dlaczego wybierasz nike zamiast adidasa czy apple zamiast samsunga? Wiesz? W pracy jest podobnie, na początku jesteśmy tylko jednym z wielu pracodawców na portalach ogłoszeń rekrutacyjnych. Wyróżniając się, poznając, oswajamy tak, aby umieć odważnie rozmawiać o dopasowaniu oczekiwań, a nie tylko wymieniać się wizerunkowymi obrazami."

Facebook.com/ksiazkioczamimezczyzny Piotr Buczyński

    pokaż wszystkie
    logotypy