Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion.pl sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2022
Empatia. Inteligencja emocjonaln...

Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Autor:   Harvard Business Review

Ocena:
   6.0/6  Opinie  (1)
Stron: 136
Ksiazka drukowana Druk oprawa twarda 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
+ do przechowalni

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł
(-20%)

Spójrz na problem oczami innych ludzi!

Empatia oznacza zdolność odczuwania stanów psychicznych innych osób. Jest to również umiejętność spojrzenia na rzeczywistość z ich perspektywy. Empatia nie świadczy o słabości czy szczególnej wrażliwości, wynika raczej ze społecznego charakteru naszego gatunku. Co więcej, wysoki jej poziom okazuje się atutem menedżera, ponieważ ułatwia kierowanie ludźmi, pozwala też na skuteczniejszą współpracę z klientami. Niemniej zbyt silne współodczuwanie jest niszczące dla psychiki człowieka. Innymi słowy, warto być empatycznym, doskonalić w sobie tę cechę, ale i kontrolować ją.

Autorami artykułów prezentowanych w tej książce są między innymi Daniel Goleman, Annie McKee, Adam Waytz i Emma Seppala - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przedstawiają oni kilka ciekawych aspektów empatii. Współodczuwanie zostało tu potraktowane jako jedna z ważniejszych cech człowieka kształtujących rzeczywistość biznesową: styl kierowania, prowadzenia spotkań, a nawet projektowania produktów i ich sprzedaży. Przekonasz się, że empatii można się nauczyć, można też ją kształtować, a umiejętności te przydadzą się nie tylko w pracy, ale również w prywatnych relacjach.

  • Rozumienie empatii
  • Empatia w pracy lidera
  • Władza a empatia
  • Empatia w projektowaniu produktów
  • Problem zbyt silnej empatii

Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w "Harward Business Review" -prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Ten magazyn jest uważany za jeden z najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach jak rozwój przedsiębiorstw, zarządzanie, ekonomia. W zbiorze znajdziesz garść inspirujących wiadomości o empatii, które ułatwią Ci budowanie swojej osobowości jako dobrego szefa, a także jako człowieka żyjącego wśród innych ludzi.

Empatia. Dzięki niej zrozumiesz, czym kierują się inni!

  • Spis treści
  • 1 Czym jest empatia?
    • Triada empatii
  • 2 Dlaczego współczucie jest lepszą taktyką menedżerską niż bezwzględność?
  • 3 Co tak naprawdę robią wspaniali słuchacze?
  • 4 Empatia jest kluczem do przeprowadzenia doskonałego zebrania
  • 5 Trudniej jest okazywać empatię innym, jeśli przeżyłeś to, co oni
  • 6 Im większą masz władzę, tym mniejsze masz pokłady empatii
  • 7 Proces empatycznego projektowania produktów
  • 8 Jak Facebook wykorzystuje empatię do zabezpieczania danych użytkowników?
  • 9 Granice empatii
    • Problem 1. Jest wyczerpująca
    • Problem 2. Wygrywa tylko jedna strona
    • Problem 3. Może zagrażać etyce
    • Jak stłumić zbyt silną empatię?
      • Podzielenie pracy
      • Nie utożsamiaj jej z poświęceniem
      • Dawaj ludziom wolne
  • 10 Czego Dalajlama nauczył Daniela Golemana na temat inteligencji emocjonalnej?
  • Notki końcowe

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review plus Szczęście. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review plus Mindfulness. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Cena zestawu: 101,73 zł 119,70 zł
Oszczędzasz: 17,97 zł ( 15% )
Dodaj do koszyka
check Empatia. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
6
(1)
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 
    2021-12-29

    potwierdzona zakupem i oceniona przez: 2021-12-29

    Ciekawa pozycja polecam
    logotypy