Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2021
Efekt tygrysa - puść swoją osobi...

Efekt tygrysa - puść swoją osobistą markę w ruch! (ebook) (audiobook)

Autor:  

3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 8,16 zł
20,84 zł 29,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena:
29,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
+ do przechowalni + do przechowalni

eBook
Pdf ePub Mobi
20,84 zł
29,00 zł
Audiobook w mp3
Audiobook
29,00 zł

Patroni Medialni i Sponsorzy:

Allegro dziennik-internautow istore-logo
Kontestacja Nasza Kasa Maklamp

.................................................................................................................................................................................

 

Pierwsza polska książka o personal branding!

Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów...) oraz skupienie na własnym nosie powoduje, że bardziej prawdziwe niż kiedykolwiek wcześniej stało się porzekadło: jeśli umiesz liczyć, licz na siebie. Maciej Dutko (ze wstępu)

 

To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez układów, bez pieniędzy, bez ciągłego biegu w cudzym zaprzęgu (czytaj: na etacie w korporacji). Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach!
 

Dowiedz się:

  • dlaczego bez własnej marki nie przetrwasz w XXI wieku?
  • jakie hamulce ograniczają Twoją rozpoznawalność i jak je wyłączyć?
  • dlaczego dobrze jest wydać książkę i jak zrobić to... za 5 zł?
  • jak mądrze budować wizerunek na Facebooku i na Youtube?
  • czy opłaca się prowadzić bloga eksperckiego i jak to robić?
  • w jaki sposób zaistnieć w głównych mediach?
  • czym są i jak stosować “dźwignie brandingowe”?
  • czy warto budować markę przez udział w konferencjach i seminariach?
  • czy zapach i czcionka mogą być “utrwalaczami” Twojej marki?
  • dlaczego Twoje cv... jest nudne jak dziura w bucie i jak to zmienić?
  • z jakiego powodu musisz budować strategiczne portfolio?
  • co warto wiedzieć o statystykach własnych działań i jak je wykorzystać?
  • jak zdobyć rekomendacje, które wypozycjonują Twoją markę?
  • jak nie stać się kolejną cenodajką, czyli dlaczego Twoi klienci kochają... kiedy jesteś droższy od innych?


O Autorze:

Maciej Dutko – przedsiębiorca, inwestor, Certyfikowany Wykładowca Allegro. Najbardziej znany i doświadczony w Polsce audytor ofert sprzedażowych w internecie - ze względu na zamiłowanie do tropienia szkodników psujących sprzedaż i "uzdrawianie" ofert, nazywany "doktorem Housem polskiego internetu". Autor kilkunastu książek (m.in. „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”, „Nieruchomościowe seppuku”).

Pomysłodawca i koordynator najważniejszej książki w polskim e-commerce „Biblia e-biznesu”, która jeszcze na etapie przedsprzedaży trafiła na listę bestsellerów, później otrzymała też szereg nagród (m.in. I nagroda Economicus za najlepszy poradnik ekonomiczny roku w konkursie "Gazety Prawnej" oraz Oscar Czytelników za najlepszą publikację roku Wydawnictwa Helion - w plebiscycie "Biblia e-biznesu" pokonała kilkaset innych tytułów). Książki M. Dutko sprzedały się dotychczas (2019) w ponad 50 tysiącach egzemplarzy, a w jego szkoleniach w latach 2003-2019 uczestniczyło ponad 20 tysięcy osób. Wykładowca w 6 z 20 najlepszych uczelni biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA).

Twórca autorskich szkoleń „E-biznes do Kwadratu” oraz „Zen obsługi klienta”. Felietonista Onet.pl (do 2015), „Mensis.pl” oraz - gościnnie - „Magazynu Online Marketing”. Uczestnik i współorganizator polskich i międzynarodowych konferencji branżowych, współautor licznych artykułów i raportów (m.in. „E-commerce Standard”). Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert) i Korekto.pl (firma edytorska). Propagator etyki w marketingu i w biznesie. Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej. Laureat nagrody von Misesa za promowanie idei wolnego rynku. Inwestor. Na wynajmie zarabia od 2003 roku, choć poważniej zainteresował się nieruchomościami dopiero w 2012 r. Konsultował i audytował oferty pośredników, mniejszych deweloperów, ale i spółek giełdowych, takich jak Marvipol - wszystkim pomagał poprawić skuteczność e-sprzedaży. Prelegent licznych imprez biznesowych na całym świecie (Polska, Wielka Brytania, Australia, Tajlandia, Zambia, Szwecja, Norwegia), w tym - eventów nieruchomościowych (m.in. Mieszkanicznik Sydney, InvestCamp, Global Investors Club, MBA, Oslo Investors, Polish Professionals in Sydney, Australia Study, Asbiro Sheffield Investors, BiznesCamp, KontestCamp i in.). Oprócz nieruchomości, inwestuje w sztukę, obiecujące spółki, a z bardziej zmiennym "szczęściem" - również w giełdę i kryptowaluty. Wielki zwolennik inteligencji negocjacyjnej, którą promuje w książce "Targuj się!" oraz podczas szkoleń z tego zakresu.

Więcej: Dutko.plFacebook.com/dutkon

Wikipedia.org

 

 

 


Recenzje i informacje w mediach:

  

© Książka i strona www.efekttygrysa: Maciej Dutko & Akademia Internetu  
© Projekt okładki i kotów: Dominika Zakrzewska & frontDESIGN.pl
 
© Spot wideo: Łukasz "Socz" Solarski & BlogShow.pl
 

Zamów Pakiet Promocyjny - zyskaj 44 zł!

Dwie wiadomości,  czyli tytułem wstępu (9)

Dzieckiem w kolebce  kto łeb urwał Hydrze...  (13)

Garść sprawdzonych „jaków” (17)

Konferencje – wypał czy nie? (17)

Publikuj i zapisuj się w branży! (20)

„Kup pan magisterkę!”(22)

Własna książka za 5 zł? Czemu nie! (27)

A może e-book na początek? (44)

Tutoriale tematyczne (49)

Być w mediach, czyli parcie na szkło (50)

Od dźwigni do kostek domina (51)

Personal branding to też branding... (57)

Barwy firmowe (57)

Logo/logotyp (60)

Czcionka (62)

Inne budulce brandingu (67)

Nietypowe elementy imidżu (71)

Strona WWW (75)

Dobra domena (76)

Dobra jakość strony (78)

Dobry content (80)

Ekspozycja sukcesów i osiągnięć (81)

Promocja strony (82)

CV or not cv? – oto jest pytanie (83)

Ludzie blogi piszą... (102)

Obecność w soc-mediach (104)

Facebook, of course (104)

Eksperć się na Youtube (109)

Jesteś wiki = jesteś sexi! (115)

Profeo i spółka (117)

Magiczne słowa: portfolio i rekomendacja (119)

Portfolio znaczy teczka (121)

Opinie – współczesne wyrocznie (122)

 Cudza marka dźwignią Twojej (130)

Liczby a skromność – co ma piernik...? (134)

Graj ceną (141)

Koniec.  A może dopiero początek? (155)

Lokowanie produktów (157)

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Statystyka dla bystrzaków. Wydanie II
Deborah J. Rumsey
Cena: 31,92 zł
Głaskologia
Miłosz Brzeziński
Cena: 25,30 zł
Zarządzaj swoim czasem. Jak skupiać się na tym,...
Jake Knapp, John Zeratsky
Cena: 35,92 zł
Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełni...
Simon Sinek, David Mead, Peter Docker
Cena: 31,20 zł
Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korpora...
Łukasz Kuciński, Dagmara Mielczarek
Cena: 47,20 zł

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen ...
Wojciech Haman, Jerzy Gut
Cena: 52,80 zł
Życiologia
Miłosz Brzeziński
Cena: 21,17 zł
Lean dla bystrzaków. Wydanie II
Natalie J. Sayer, Bruce Williams
Cena: 39,92 zł
REMOTE. Pracuj zdalnie, biuro jest zbędne
Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Cena: 27,92 zł
Znajdź swoje DLACZEGO. Droga do poczucia spełni...
Simon Sinek, David Mead, Peter Docker
Cena: 31,20 zł
logotypy