Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2019
Efekt tygrysa - puść swoją osobi...

Efekt tygrysa - puść swoją osobistą markę w ruch!

Autor:  

Ocena:
   4.6/6  Opinie  (8)
Stron: 160
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Cena:
39,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 10,39 zł
18,61 zł 29,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 10,36 zł
24,65 zł 35,01 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
18,61 zł
29,00 zł
Audiobook w mp3
Audiobook
24,65 zł
35,01 zł

Patroni Medialni i Sponsorzy:

Allegro dziennik-internautow istore-logo
Kontestacja Nasza Kasa Maklamp

.................................................................................................................................................................................

Pierwsza polska książka o personal branding!

Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów...) oraz skupienie na własnym nosie powoduje, że bardziej prawdziwe niż kiedykolwiek wcześniej stało się porzekadło: jeśli umiesz liczyć, licz na siebie. Maciej Dutko (ze wstępu)

To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez układów, bez pieniędzy, bez ciągłego biegu w cudzym zaprzęgu (czytaj: na etacie w korporacji). Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach!

 


Dowiedz się:

  • dlaczego bez własnej marki nie przetrwasz w XXI wieku?
  • jakie hamulce ograniczają Twoją rozpoznawalność i jak je wyłączyć?
  • dlaczego dobrze jest wydać książkę i jak zrobić to... za 5 zł?
  • jak mądrze budować wizerunek na Facebooku i na Youtube?
  • czy opłaca się prowadzić bloga eksperckiego i jak to robić?
  • w jaki sposób zaistnieć w głównych mediach?
  • czym są i jak stosować “dźwignie brandingowe”?
  • czy warto budować markę przez udział w konferencjach i seminariach?
  • czy zapach i czcionka mogą być “utrwalaczami” Twojej marki?
  • dlaczego Twoje cv... jest nudne jak dziura w bucie i jak to zmienić?
  • z jakiego powodu musisz budować strategiczne portfolio?
  • co warto wiedzieć o statystykach własnych działań i jak je wykorzystać?
  • jak zdobyć rekomendacje, które wypozycjonują Twoją markę?
  • jak nie stać się kolejną cenodajką, czyli dlaczego Twoi klienci kochają... kiedy jesteś droższy od innych?


 Powyższa prezentacja jest wolna - możesz kopiować i udostępniać (bez zmiany treści i formy) :)


  O Autorze (z okładki):

Maciej Dutko

Bądź Tygrysem! Polub książkę na Facebooku i bądź na bieżąco:

 

Efekt tygrysa - Maciej Dutko

 


Recenzje i informacje w mediach:

  

© Książka i strona www.efekttygrysa: Maciej Dutko & Akademia Internetu  
© Projekt okładki i kotów: Dominika Zakrzewska & frontDESIGN.pl
 
© Spot wideo: Łukasz "Socz" Solarski & BlogShow.pl
 

Dwie wiadomości,  czyli tytułem wstępu (9)

Dzieckiem w kolebce  kto łeb urwał Hydrze...  (13)

Garść sprawdzonych „jaków” (17)

Konferencje – wypał czy nie? (17)

Publikuj i zapisuj się w branży! (20)

„Kup pan magisterkę!”(22)

Własna książka za 5 zł? Czemu nie! (27)

A może e-book na początek? (44)

Tutoriale tematyczne (49)

Być w mediach, czyli parcie na szkło (50)

Od dźwigni do kostek domina (51)

Personal branding to też branding... (57)

Barwy firmowe (57)

Logo/logotyp (60)

Czcionka (62)

Inne budulce brandingu (67)

Nietypowe elementy imidżu (71)

Strona WWW (75)

Dobra domena (76)

Dobra jakość strony (78)

Dobry content (80)

Ekspozycja sukcesów i osiągnięć (81)

Promocja strony (82)

CV or not cv? – oto jest pytanie (83)

Ludzie blogi piszą... (102)

Obecność w soc-mediach (104)

Facebook, of course (104)

Eksperć się na Youtube (109)

Jesteś wiki = jesteś sexi! (115)

Profeo i spółka (117)

Magiczne słowa: portfolio i rekomendacja (119)

Portfolio znaczy teczka (121)

Opinie – współczesne wyrocznie (122)

 Cudza marka dźwignią Twojej (130)

Liczby a skromność – co ma piernik...? (134)

Graj ceną (141)

Koniec.  A może dopiero początek? (155)

Lokowanie produktów (157)

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Pierogi, kluski i knedle
Marta Krawczyk
Cena: 7,99 zł
Idealne pośladki w 3 miesiące
Kamil Kasprowicz
Cena: 47,00 zł
Milioner i bogini
Vi Keeland, Penelope Ward
Cena: 31,92 zł
Zostań królową PR
Kinga Fromlewicz
Cena: 27,92 zł

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Niebem moim jest czynić dobro na ziemi
Ks. Teodor Suchoń
Cena: 19,00 zł
TOXIC
Joanna Jankiewicz
Cena: 7,96 zł
Coaching. Zestaw narzędzi
Maciej Bennewicz, Anna Prelewicz
Cena: 31,92 zł
Siła Pędu
Lech Kaniuk
Cena: 49,00 zł
6
(3)
5
(0)
4
(4)
3
(1)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 8

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Bardzo fajne wprowadzenie w temat personal brandingu - dużo praktycznych sposobów, ubranych w ciekawe historie - polecam.
      Ocena : 6 

    Polski autor doskonale oddaje jak w polskich realiach można zadbać o swój personal branding.
      Ocena : 6 

    Polecam rzeczowo i konkretnie !
      Ocena : 4 

    Polecam. Napisana przystępnym językiem, zawiera szereg ciekawych porad.
      Ocena : 4 

    Książka ciekawie napisana, żywym językiem, prowadzi czytelnika przez meandry personal brandingu. Minusem jest trochę nieuporządkowana struktura, wgłębianie się bardzo szczegółowo w niektóre zagadnienie, a pozostawianie innych nieco powierzchownie. Za to jej mocną stroną, mocno wpływającą na wiarygodność, jest opisywanie faktycznie zastosowanych przez autora rozwiązań w naszej rzeczywistości, na polskim rynku. Dzięki temu większość pomysłów prezentowanych w książce można zastosować praktycznie od ręki, bez wydawania dużych pieniędzy i ruszyć swą osobistą markę w ruch.
      Ocena : 4 

    Książka dobra, ale spodziewałem się więcej.
      Ocena : 4 

    Ciekawa pozycja. Można polecić.
      Ocena : 3 

    Ciekawa książka ale dałoby się to samo napisać w książce o 2/3 mniejszej.
    logotypy