Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2019
Dieta 5:2 dr. Mosleya

Dieta 5:2 dr. Mosleya

Autorzy:   ,

Dieta 5:2 dr. Mosleya
Stron: 256
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka)
Wydawca: Muza SA

Światowy BESTSELLER

Zrzuć kilogramy i ciesz się zdrowiem oraz długim życiem dzięki sporadycznemu niedojadaniu!
5 dni jesz normalnie 2 dni nie dojadasz.

Czy można, odżywiając się normalnie przez pięć dni w tygodniu, zeszczupleć i poprawić stan zdrowia?

Odpowiedź brzmi: tak! Wystarczy ograniczyć spożycie kalorii przez dwa nienastępujące po sobie dni w tygodniu do 500 kalorii dziennie dla kobiet oraz do 600 w przypadku mężczyzn. Badania naukowe wyników stosowania diety opartej na sporadycznym niedojadaniu wykazały, że nie tylko pomaga ona w pozbyciu się zbędnych kilogramów, ale także obniża ryzyko wystąpienia wielu schorzeń, w tym chorób układu krążenia, cukrzycy, a nawet nowotworów. Istnieją mocne argumenty naukowe dowodzące, że sporadyczne niedojadanie może pozytywnie wpłynąć na zdrowie, mówi dr Mark Mattson, szef laboratorium neurobiologii w National Institute of Aging oraz wykładowca neurobiologii na John Hopkins University.

Na podstawie wyników najnowszych przełomowych badań opracowano program dietetyczny, łatwy i bezbolesny do zastosowania w codziennym życiu nawet przez osoby mocno zapracowane. Oto co przygotowaliśmy dla ciebie:

  • czterdzieści posiłków o wartości energetycznej 500 lub 600 kalorii każdy, szybkich i łatwych do przygotowania;
  • ośmiostronicowa wkładka ze zdjęciami, przedstawiającymi dietetyczne zestawy dań;
  • nowatorskie badania naukowe, na których opiera się program;
  • licznik kalorii, dzięki któremu odchudzanie może być proste;

...i wiele, wiele innych rzeczy.

Dieta 5:2 dr. Mosleya nie jest wytworem chwilowej, przemijającej mody, lecz wynika z nowego sposobu myślenia o żywieniu, wyboru związanego ze stylem życia, który może korzystnie wpłynąć na twoje zdrowie.

dr MICHAEL MOSLEY doskonalił swoje lekarskie kwalifikacje zawodowe w londyńskim Royal Free Hospital, a następnie podjął współpracę z BBC jako dziennikarz działu naukowego, początkowo jako realizator, a ostatecznie jako rozpoznawalna postać małego ekranu. Wyemitowany w sierpniu 2012 roku w BBC Eat, Fast, and Live Longer, jeden z odcinków jego programu Horizon, spotkał się z nieprawdopodobnie szerokim odzewem na świecie.

MIMI SPENCER jest dziennikarką i autorką książek. Publikuje artykuły i felietony w gazetach i czasopismach, napisała także poradnik 101 Things to Do Before You Diet.

LEKARZE I DIETETYCY JEDNYM GŁOSEM POPIERAJĄ DIETĘ 5:2 dr. Mosleya.

Zawiera zestawy odpowiednich posiłków na cały miesiąc pokazanych w kolorze!


Mam kilku pacjentów, którzy z powodzeniem zaczęli stosować się do tej diety i teraz uważają, że jest fantastyczna.

dr PETE BRIDGWOOD

Razem z moim partnerem życiowym jesteśmy na tej diecie i bez większego wysiłku straciliśmy mniej więcej po pięć kilogramów

CLAIRE CRONIN, dietetyczka

Zaczęłam stosować tę dietę od chwili, kiedy obejrzałam program Horizon Michaela Mosleya. To spowodowało, że zupełnie zmieniłam moje podejście do odżywiania i głodu, czuję teraz, że mam dużo więcej energii, a zrzucenie niemal siedmiu kilogramów to dodatkowo wspaniała niespodzianka. Do zastosowania diety przekonało mnie naukowe podejście. Teraz cenię sobie dni niedojadania, czego wcześniej zupełnie sobie nie wyobrażałam, i z łatwością ich przestrzegam. Nie zamierzam nigdy tego zaprzestać.

SUSIE WHITE, dietetyczka



logotypy