Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion.pl sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2022
Copywriting sprzedażowy. Język k...

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce

Autor:   Justyna Bakalarska-Stankiewicz

Ocena:
   6.0/6  Opinie  (1)
Stron: 160
Czas nagrania: 4 godz. 8 min. Czyta: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Ksiazka drukowana Druk oprawa miękka 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi Audiobook Audiobook w mp3
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
42,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 8,58 zł
34,32 zł 42,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 8,58 zł
34,32 zł 42,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka
Wysyłamy w 24h + do przechowalni + do przechowalni + do przechowalni

Druk
Książka drukowana
42,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
34,32 zł
42,90 zł
(-20%)
Audiobook w mp3
Audiobook
34,32 zł
42,90 zł
(-20%)

Przewodnik i zeszyt ćwiczeń

Podobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów.

A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa?

Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie ― doprowadzić do transakcji, często stąpa się po niepewnym gruncie.

Tymczasem tak jak w życiu wystarczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ― tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami!

W czym Ci pomoże ta książka?

  • w zdefiniowaniu potrzeb i motywacji odbiorców
  • w skutecznym odpowiadaniu na te potrzeby poprzez angażujące treści
  • w szybszym i prostszym tworzeniu tekstów dzięki znajomości formuł copywriterskich
  • w przełamaniu klątwy wiedzy, by pisać zrozumiale dla każdego odbiorcy
  • w stosowaniu języka korzyści, który naprawdę sprzedaje

Start

PRZEWODNIK

  • ETAP I
    • TRASA 1. Wspinaczka po hierarchii potrzeb
    • TRASA 2. Spacer "w butach" odbiorcy
    • TRASA 3. Wyprawa do serca odbiorcy
  • ETAP II
    • TRASA 4. Wejście po drabinie
    • TRASA 5. Wyjście poza znany schemat
  • ETAP III
    • TRASA 6. Wędrówka do sedna
    • TRASA 7. Podróż w czasie
    • TRASA 8. Krętą uliczką do celu
    • TRASA 9. Kroki po wydeptanej ścieżce
  • ETAP IV
    • TRASA 10. Prosta droga do portfeli odbiorców
    • TRASA 11. Droga, jaką pokonuje klient
    • TRASA 12. Spacer po rynku
    • TRASA 13. Wyprawa do wnętrza marki
  • Meta

ZESZYT ĆWICZEŃ

6
(1)
5
(0)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 
    2022-11-29

    oceniona przez: 2022-11-29

    Zdarzyło Ci się kiedyś, iż treść, którą stworzyłeś dla swojej społeczności, przeszła całkowicie bez odzewu? Spotkałeś się z sytuacją, w której powinnaś pisać kolejny tekst, a w Twojej głowie jest kompletna pustka? Książka ,,Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce? to doskonały przewodnik dla Ciebie, dzieki, któremu dowiesz się, co należy wziąć pod uwagę, tworzą tekst sprzedażowy. Autorka daje cenne wskazówki dotyczące tworzenia persony, mapy empatii oraz zdefiniowania potrzeb potencjalnego klienta. Z przyjemnością zapoznałam się z prostą, ale skuteczną techniką badań-leddering, która pozwala poznać wewnętrzną motywację odbiorcy. Bardzo ważnym przekazem z mojego punktu widzenia są następujące zagadnienia: korzyść wiodąca, język straty oraz zasada autorytetu. Książka sprawiła, iż zaczęłam inaczej pisać teksty, a dodatkowo zmodyfikowałam treści na mojej stronie internetowej. ,,Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce? to wartościowa książka, z którą polecam każdej osobie, która nie tylko prowadzi swój biznes, ale która również buduje markę osobistą.
    logotypy