Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63
- informacje o księgarni septem.pl
- Program Partnerski
- O nas
- © Helion 1991-2021
Aukcje internetowe... i co dalej?. Jak rozkręcić BARDZIEJ DOCHODOWY BIZNES, wykorzystując doświadczenie ze sprzedaży na serwisach aukcyjnych? (ebook)
Autor: Wojciech Cywiński
Z roku na rok coraz więcej osób kupuje w internecie.
Czy wiesz, jak do nich dotrzeć i wykorzystać swoją szansę?
Liczba internautów dokonujących zakupów w sieci rośnie z roku na rok. W Polsce apogeum tego procesu zostanie osiągnięte według szacunków za jakieś 5-10 lat, kiedy to praktycznie 100% społeczeństwa będzie miało dostęp do internetu.
Jako sprzedawca internetowy powinieneś być tego świadomy. Te zmiany niosą za sobą ogromne zyski, o ile tylko umiesz wykorzystać możliwości płynące z uzyskanych danych. Jeśli przygotujesz się na te zmiany już teraz, stworzysz blokadę wejścia na Twój rynek dla przyszłych potencjalnych przedsiębiorców oraz utrwalisz swoją siłę na rynku.
Wielu sprzedawców na Allegro w pewnym momencie swojej działalności zastanawia się, jak rozkręcić dochodową sprzedaż poza tym serwisem. Na tę decyzję głównie wpływają wysokie prowizje od sprzedaży, ale także coraz większe doświadczenie w obsłudze i umiejętność radzenia sobie z pojawiającymi się problemami, oraz potencjalnie znacznie większe zyski.
Jeśli prowadzisz sprzedaż na Allegro i także należysz do grupy sprzedawców, która zauważa dużą zależność od prowizji i rosnącą konkurencję, a jednocześnie chcesz sprzedawać i zarabiać więcej, wykorzystując wiedzę zdobytą na Allegro, trzymasz w ręku prawdopodobnie jedyną publikację na polskim rynku, która może Ci pomóc to osiągnąć. Allegrowy sprzedawca, który przeszedł już tę drogę z sukcesem, zdradzi Ci tajniki marketingu internetowego, które z łatwością wprowadzisz w życie, zwiększając swoje zyski.
- Wstęp
- Część I Baza danych Twoich klientów z Allegro
- Prowadzenie działalności na Allegro
- Pozyskiwanie danych kontrahentów
- Przykład: tajemnica biletów lotniczych za 1 zł
- Tworzenie bazy danych klientów
- Dane kontaktowe
- Historia zakupów
- Zmiany w danych kontaktowych
- Ważne daty
- Przykład: prezent urodzinowy
- Autentyczność i znajomość sprzedawcy
- Przykład: brak profesjonalizmu
- Metody bardzo inwazyjne
- Osobiste spotkania
- Telefony
- E-maile
- SMS
- Direct Mailing wysyłka maili
- Istota Direct Mailingu
- Po pierwsze częstotliwość
- Po drugie treść
- Po trzecie zbieraj opinie
- Po czwarte szukaj wydarzeń
- Po piąte zbieraj klientów niszowych
- Przykład: Chomikuj.pl
- Przykład: Grono.net
- Przykład: Lex.pl
- Przykład: Konwar producent czapek
- Przykład: Nazwa.pl
- Przykład: mBank
- Przykład: Citi Handlowy
- Inne przykłady
- Elementy składowe oferty Direct Mail
- Rentgen szczęki
- Nowe trendy w zachowaniach konsumenckich
- Podział klasowy w Polsce
- Klasa wyższa
- Klasa średnia
- Klasa niższa
- Jaka jest różnica pomiędzy klasą robotniczą a klasą średnią?
- Klasa robotnicza
- Klasa średnia
- Bogaci
- Bogaci Old Money
- Bogaci nuworysze
- Wydatki najbogatszych w Polsce
- Konsumenci niezamożni
- Siła nabywcza młodzieży w Polsce
- Wpływ młodzieży na podejmowanie decyzji zakupowych
- Segmentacja młodzieży w Polsce
- Istotne wartości dla seniorów jako grupy konsumenckiej
- Segmentacja seniorów w Polsce
- Różnice płci w procesie socjalizacji
- Mężczyźni
- Kobiety
- Dobra materialne jako główny cel w życiu
- Materializm w Polsce
- Materializm wśród młodzieży
- Symboliczna konsumpcja odzieży
- Konsumpcja na pokaz wśród młodzieży w Polsce
- Moja najbardziej dochodowa akcja Direct Mail
- Mój najbardziej skuteczny Direct Mailing
- Automatyczny rurociąg z wodą
- Podsumowanie Twoich działań
- Przykład: Ikea
- Przykład: sprzedawca na Allegro
- A co jest najpiękniejsze w takiej formie promocji?
- Dwa kanały sprzedaży
- Strategia Mocnego Uderzenia
- Przykład: Majewski Business Consulting
Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:
Warto zajrzeć
© Helion S.A. 1991-2021
Webdesign:TonikStudio.pl