Serie wydawnicze

  • Dla bystrzakow
  • Bez kantow
  • Lekarz rodzinny
  • Seriaporad.pl
  • Bezdroza
  • Michelin

Wydawnictwo Helion

Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

informacje o księgarni septem.pl
Program Partnerski
O nas
© Helion 1991-2017
4-godzinne ciało

4-godzinne ciało

Autor: 

Ocena:
   4.5/6  Opinie  (4)
3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Laurum
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 10,66 zł
39,24 zł 49,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Gorący poradnik dla każdego 

W tej książce absolutnie każdy znajdzie coś dla siebie. 4 – godzinne ciało to spostrzeżenia setek najwybitniejszych sportowców i lekarzy oraz rezultaty wielu godzin przeróżnych eksperymentów. Tim Ferriss, autor bestsellerowej książki 4-godzinny tydzień pracy, szukał odpowiedzi na kluczowe pytanie: Spośród wszystkich czynników fizycznych, jakie najmniejsze zmiany mogą wywoływać najbardziej zauważalne skutki? Na wiele pytań znalazł odpowiedzi. Czy zastanawialiście się kiedyś jak schudnąć 10 kilogramów w ciągu 30 dni (bez ćwiczeń) na superprostej diecie Slow-Carb? Jak zapobiec przyrostowi tkanki tłuszczowej w okresach obżarstwa (Boże Narodzenie, święta, weekendy)? Jak zwiększyć redukcję tkanki tłuszczowej o 300% za pomocą kilku worków lodu? Jak Tim zapewnił sobie 15-kilogramowy przyrost mięśni w ciągu 28 dni, nie zażywając sterydów i spędzając w siłowni w sumie 4 godziny? Jak to zrobić, żeby spać tylko 2 godziny na dobę, a mimo to czuć się wypoczętym? Jak zapewnić kobiecie 15-minutowy orgazm? Jak trzykrotnie podnieść poziom testosteronu i podwoić liczbę plemników? Jak w ciągu 12 tygodni zwiększyć pokonywany dystans z 5 kilometrów do 50 kilometrów? Jak wyleczyć trwałe urazy? Co zrobić, żeby po upływie 6 miesięcy podnosić nawet 75 kilogramów więcej? Jak sfinansować sobie wakacje na plaży, odbywając jedną wizytę w szpitalu? Wystarczy tylko przeczytać powyższe pytania by rozbudzić w sobie ciekawość. Odpowiedzi nie musimy daleko szukać. 4 – godzinne ciało to fascynująca i niezwykle przyjazna lektura. 

(…) Wiosna 2007 roku była niesamowitym okresem w moim życiu.
Moja pierwsza książka, odrzucona pierwotnie przez dwudziestu sześciu spośród dwudziestu siedmiu wydawców, którym ją proponowałem, właśnie trafiła na listę bestsellerów „The New York Times” i zmierzała na jej szczyt, na który dotarła kilka miesięcy później. Nikogo to nie zaskoczyło tak bardzo, jak mnie samego.
Pewnego pięknego ranka w San Jose odbyłem swój pierwszy poważny wywiad telefoniczny dla mediów, prowadził go Clive Thompson z czasopisma „Wired”. W trakcie rozmowy poprzedzającej sam wywiad, przeprosiłem, że mój głos brzmi tak, jakbym był na haju. Byłem na haju. Właśnie skończyłem 10-minutowy trening, przed którym wlałem w siebie podwójne espresso na pusty żołądek. Prowadziłem właśnie nowy eksperyment – dzięki dwóm takim sesjom tygodniowo chciałem obniżyć odsetek tkanki tłuszczowej w moim organizmie do jednocyfrowej wartości.
Clive chciał ze mną rozmawiać o e-mailach i stronach internetowych, takich jak Twitter. Zanim zaczęliśmy, w ramach nawiązania do wcześniejszego treningu, zażartowałem, że najpoważniejsze obawy współczesnego człowieka w istocie sprowadzają się do dwóch spraw: nadmiaru wiadomości e-mailowych oraz nadwagi. Clive roześmiał się i przyznał mi rację. Potem przeszliśmy do rzeczy (…)

                                                                                              Fragment książki
  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Dedykacja
  • Ważna uwaga Tima
  • Ważne oświadczenie wydawcy oryginału
  • NA BARKACH GIGANTÓW
  • ZACZNIJ TUTAJ
    • SZCZUPLEJSZY, LEPIEJ ZBUDOWANY, SZYBSZY, SILNIEJSZY?
  • PODSTAWY, CZYLI O TYM, CO PO PIERWSZE I PRZEDE WSZYSTKIM
    • MINIMALNA SKUTECZNA DAWKA
    • ZASADY, KTÓRE ZMIENIAJĄ ZASADY
  • PUNKT WYJŚCIA, CZYLI POCZĄTEK I SWARAJ
    • MOMENT HARAJUKU
    • NIEUCHWYTNY TŁUSZCZ
    • OD ZDJĘĆ DO STRACHU
  • MNIEJ TŁUSZCZU POZIOM PODSTAWOWY
    • DIETA SLOW-CARB CZ. I
    • DIETA SLOW-CARB CZ. II
    • OGRANICZANIE SZKÓD
    • CZTEREJ JEŹDŹCY ODCHUDZANIA
  • POZIOM ZAAWANSOWANY
    • EPOKA LODOWA
    • GLUKOZOWY PRZEŁĄCZNIK
    • OSTATNIA PROSTA
  • WIĘCEJ MIĘŚNI
    • TYŁ DOSKONAŁY
    • SZEŚĆ MINUT DLA MIĘŚNI BRZUCHA
    • OD DZIWAKA DO MANIAKA
    • PROTOKÓŁ OCKHAMA CZ. I
    • PROTOKÓŁ OCKHAMA CZ. II
  • LEPSZY SEKS
    • 15-MINUTOWY KOBIECY ORGAZM
    • 15-MINUTOWY KOBIECY ORGAZM
    • SEKSMASZYNA CZ. I
    • SZCZĘŚLIWE ZAKOŃCZENIE I PODWAJANIE LICZBY PLEMNIKÓW
  • SEN DOSKONAŁY
    • JAK ZAPEWNIĆ SOBIE DOSKONAŁY SEN?
    • ZOSTAĆ NADCZŁOWIEKIEM
  • LECZENIE URAZÓW
    • LECZENIE TRWAŁYCH URAZÓW
    • JAK SFINANSOWAĆ SOBIE WAKACJE NA PLAŻY DZIĘKI JEDNEJ WIZYCIE W SZPITALU?
    • PREHABILITACJA (PROGRAM PREWENCJI URAZÓW)
  • BIEGAĆ SZYBCIEJ I DALEJ
    • ŚWIETNY WYNIK TESTÓW DO NFL CZ. I
    • ŚWIETNY WYNIK TESTÓW DO NFL CZ. II
    • ULTRAWYTRZYMAŁOŚĆ CZ. I
    • ULTRAWYTRZYMAŁOŚĆ CZ. II
  • WIĘCEJ SIŁY
    • ZOSTAĆ SUPERCZŁOWIEKIEM BEZ WYSIŁKU
    • ZJEŚĆ SŁONIA
  • OD PŁYWANIA DO RZUCANIA
    • JAK BEZ WYSIŁKU NAUCZYŁEM SIĘ PŁYWAĆ W CIĄGU 10 DNI?
    • BYĆ JAK BABE RUTH
    • CZY MOŻNA WSTRZYMAĆ ODDECH DŁUŻEJ NIŻ HOUDINI?
  • O DŁUŻSZYM I LEPSZYM ŻYCIU
    • ŻYĆ WIECZNIE
  • UWAGI KOŃCOWE
    • UWAGI KOŃCOWE
  • DODATKI
    • PRZYDATNE MIARY W RÓŻNYCH JEDNOSTKACH
    • BADANIA. OD SKŁADNIKÓW ODŻYWCZYCH DO WŁÓKIEN MIĘŚNIOWYCH
    • MIĘŚNIE (NIEKTÓRE) LUDZKIEGO CIAŁA
    • ZNACZENIE EKSPERYMENTÓW NA SAMYM SOBIE
    • JAK ROZPOZNAĆ PSEUDONAUKĘ KURS PODSTAWOWY
    • JAK ROZPOZNAĆ PSEUDONAUKĘ KURS ROZSZERZONY
    • DIETA SLOW-CARB: 194 OSOBY
    • SEKSMASZYNA CZ. II
    • MASZYNA BEZMIĘSNA CZ. I
    • MASZYNA BEZMIĘSNA CZ. II
    • MATERIAŁY DODATKOWE
  • PODZIĘKOWANIA
  • PODZIĘKOWANIA ZA ZDJĘCIA I ILUSTRACJE
  • Spis treści

Osoby, które kupowały książkę, często kupowały też:

Biologia dla bystrzaków. Wydanie II
René Fester Kratz, Donna Rae Siegfried
Cena: 31,92 zł
Wylecz się sam. Megadawki witamin
Andrew W. Saul
Cena: 46,74 zł
Anatomia i fizjologia dla bystrzaków
Donna Rae Siegfried
Cena: 34,90 zł
6
(1)
5
(0)
4
(3)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 4

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Tim po raz kolejny zaskakuje. Pisze świetnie, lekko, z humorem. Oczywiście, tak jak napisał we wstępie, wszystko co robisz na podstawie tej książki, robisz na własną odpowiedzialność. i słusznie.
      Ocena : 4 

    Warto przeczytać, ale co do stosowania zamieszczonych w niej porad to byłbym bardzo, bardzo ostrożny.
      Ocena : 4 

    Nie jest to must have, ale czyta się lekko. Autor w pozycji również nie odkrywa Ameryki. Osobiście sięgnąłem po tą pozycję po przeczytaniu 4 godzinnego tygodnia pracy tego autora.
      Ocena : 4 

    Sporo ciekawych pomysłów, natomiast nie jestem przekonana, że wszystkie zalecenia i sugestie są bezpieczne. Do przeczytania.
    logotypy