ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

    Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić?

    (ebook) (audiobook) (audiobook)
    Autor:
    Witold Anusz
    Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić? Witold Anusz - okładka ebooka

    Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić? Witold Anusz - okładka ebooka

    Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić? Witold Anusz - okładka audiobooka MP3

    Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić? Witold Anusz - okładka audiobooks CD

    Wydawnictwo:
    The Black Horse
    Ocena:
    Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
    Czas nagrania:
    1 godz. 23 min.
    Czyta:
    Witold Anusz
     
    Audiobook w mp3

    Typy osobowości Klienta i Rozmówcy” to zestaw informacji na temat tego jak rozpoznawać typy osobowości naszego rozmówcy oraz jak z nim negocjować i jak go przekonywać. Każdy człowiek wysyła mnóstwo sygnałów i informacji na swój temat. Jeżeli zaczniemy w sposób świadomy zwracać uwagę na to, co mówi, jak mówi i ile mówi to otrzymamy pierwsze wskazówki na temat jego osobowości.

    Jeśli zaczniemy obserwować jego zachowanie i otoczenie i zwracać uwagę na te kolejne informacje to otrzymamy mnóstwo danych, które pozwolą nam z dużym prawdopodobieństwem określić, jaki typ osobowości czy mieszankę typów reprezentuje.

    A to pozwoli nam ustalić schemat postępowanie z danym rozmówcą.

    Nagranie „Typy osobowości Klienta i Rozmówcy2. Jak rozpoznawać typ osobowości? Jak sobie z nimi radzić? wyjaśnia zasady, które pozwalają rozpoznawać różne typy osobowości oraz dostarcz informacji, jak sobie z nimi radzić.

    Jest kontynuacją wcześniejszego nagrania „Typy osobowości Klienta i Rozmówcy”, czyli „Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?”

    Pytania do zagadnień zawartych w nagraniach można zadawać tutaj: www.ask.fm/negocjacjesystemowe

    Zapraszam do słuchania i używania. Ta wiedza zastosowana w praktyce bardzo, bardzo pomaga, a czasem czyni cuda.

     

    Autor:

    Witold Anusz to negocjator, trener i ekspert ds. negocjacji. Działając ponad 20 lat w biznesie, przeprowadził ponad 13.000 rozmów negocjacyjnych w biznesie.

    Rozmów związanych ze sprzedażą i zakupami produktów, usług i negocjowaniem warunków handlowych. Jest praktykiem, pasjonatem i miłośnikiem negocjacji systemowych, najskuteczniejszego aktualnie modelu negocjacji.

    Jest gorącym propagatorem TQM in Sales (TQM w sprzedaży). Ponieważ ta metoda gwarantuje niezwykłą skuteczność i wzrosty w obszarze sprzedaży.

    Przeprowadził sporo ponad 1.000 dni warsztatowych z tego zakresu. Wyszkolił kilka tysięcy handlowców. Z pewnością nie powie wszystkiego, co wie w ciągu, tego krótkiego nagrania, ale z na pewno wie, co mówi. Zapraszamy do zakupu.

    Wybrane bestsellery

    Zamknij

    Wybierz metodę płatności

    Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint