ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

    Opinie czytelników - Sztuka rynkologii (77)

    6

    2014-02-10
    bez podpisu
    Zdecydowanie trzeba przeczytać
    2014-09-30
    Arkadiusz Jastrzębski , CEO
    Wyjątkowa książka o marketingu w polskich realiach. Doskonała lektura dla wszystkich przedsiębiorców.
    2014-02-04
    bez podpisu
    Wyjątkowa książka
    2017-02-26
    Andy
    Wyjàtkowa książka, polecam.
    2016-04-11
    Hanna , Szef
    Wspaniałe i z humorem napisana książka o marketingu. Lektura obowiązkowa.
    2016-05-09
    Olga , marketer
    wspaniała książka o marketingu i sprzedaży, rewelacyjnie się czyta
    2014-11-12
    Wanda Smolicka , Manager
    Wspaniała, inspirująca książka. Bardzo wiele mi pomogła. Polecam.
    2014-02-09
    Adam
    Ważna książka dla każdego kto chce rozwijać swoją firmę
    2014-02-07
    Marzena , Własna firma
    To wyjątkowa książka pod wieloma względami. Pozwala uporządkować najważniejsze sprawy w zarządzaniu firmą. Jest napisana lekkim językiem, bardzo przyjemnie się ją czyta. Cechuję ją pragmatyzm i duża, praktyczna wiedza. Bardzo dobrze opisuje polskie realia i nasz rynek. Barwne historie i przykłady dodają wiele smaku. Przeczytałam z przyjemnością.
    2014-01-24
    ANDRZEJ ZAKRZEWSKI , Manager
    Świetnie napisana książka o marketingu. Kotarbiński bardzo dużo wyjaśnia i ma ciekawy styl, jak Godin. Warto przeczytać.
    2014-07-10
    bez podpisu
    Świetna lektura dla każdego prowadzącego swój biznes
    2015-03-18
    Monika , manager
    świetna książka, warta poświęcenia jej czasu, polecam.
    2015-01-12
    Anna , własna firma
    Świetna książka, rewelacyjnie się czyta - gorąco polecam
    2014-02-02
    ANDRZEJ W. , Właściciel firmy
    Sztuka Rynkologii w bardzo mądry i przystępny sposób pokazała mi jak rzeczywiście ma wyglądać marketing i sprzedaż mojej firmy. Kotarbiński inspiruje i daje wiele do myślenia. Dla każdego przedsiębiorcy to lektura warta uwagi.
    2014-11-23
    Sebastian , Członek Zarządu Spółki
    Sztuka Rynkologii jest wyjątkowa pod wieloma względami. Opisuje bardzo dobrze polskie warunki i realia gospodarcze. Lektura obowiązkowa.
    2014-04-16
    Konrad , CEO
    Sztuka Rynkologii inspiruje i pobudza do myślenia. Przyjemnie się czyta, autor posługuje sie barwnym, przystępnym językiem operujac jednocześnie konkretem i wieloma przykładami. Bardzo dobra lektura.
    2014-01-29
    WOJCIECH , PRZEDSIĘBIORCA
    Sztuka Rynkologii fascynuje swoją autentycznością i wysokim pragmatyzmem. Autor w niezwykle przystępny sposób nadaje myśleniu rynkowemu stosowne miejsce. To wyjątkowo ważna książka dla przedsiębiorców. Zdecydowanie polecam każdemu.
    2014-01-24
    Andrzej , Dyrektor marketingu
    Swietna ksiazka dla pracownikow marketingu
    2017-03-20
    Karolina , Specjalista
    Super napisana książka o marketingu w Polsce
    2015-09-10
    Wanda R. , specjalista
    super napisana książka, doskonale opisuje sprzedaż i marketing w firmach, polecam
    2016-07-05
    bez podpisu
    Super książka i audiobook
    2014-05-09
    Zbigniew
    Super książka, fajnie napisana, polecam.
    2014-01-30
    Marzena
    Rewelacyjna książka. Spodziewałam się marketingowej nowomowy, a dostałam rzeczową i wciągającą opowieść o marketingu. Warto przeczytać.
    2014-02-13
    Wojtek Nowacki , Manager
    Przeczytałem i polecam wszystkim tę niezwykłą książkę. To kopalnia wiedzy o tym jak powinny dziś działać firmy i tworzyć zyskowne rynki. Napisana przystępnym językiem, daleka od uczelnianej nowomowy. Obowiązkowa lektura dla każdego kto rozwija swoją firmę czy pracuje w sprzedaży czy marketingu.
    2014-05-14
    Waldemar Fornalczyk , Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu
    Przeczytałem i nie żałuję. To doskonała książka przywracająca konkretne znaczenie marketingu czyli rozwoju firmy, marki, rynku i jej oferty. Obowiązkowa dla przedstawicieli działów sprzedaży, którzy kojarzą marketing często z nieefektywnym działaniem. Dobrze napisana, pragmatyczna, wykorzystująca wiele przykładów i bardzo mocno porządkująca wiedzę. Autor posiada umiejętność pisania o skomplikowanych rzeczach w sposób obrazowy i prosty co jest bardzo komunikatywne. Jedna z lepszych książek biznesowych na naszym rynku.
    2014-02-06
    Agnieszka , manager
    Przeczytałam tę książkę z przyjemnością. Pozwoliła mi uporządkować myślenie o marketingu. Dostarczyła też bardzo dużo inspiracji. Gratuluję!
    2014-02-02
    Małgorzata , Management
    Prawdopodobnie jedna z lepszych książek o biznesie jaką przeczytałam w ostatnim czasie. Z racji mojej pracy w korpo nie zawsze jest na to czas. Ksiażka nie jest ani podręcznikiem, ani poradnikiem tylko bardzo wciągającą historią o mechanizmach rządzących współczesnym biznesem. Jest wyjątkowo aktualna bo opiera się na najnowszych wydarzeniach i ważnych zagadnieniach dla strategii zarządzania firmą. Rzeczywiście wiedza z którą mam do czynienia w ramach miedzynarodowej współpracy nie zawsze pasuje do naszych realiów. Autor doskonale rozumie te uwarunkowania i potrafi połączyć współczesną wiedzę o marketingu z naszą mentalnością. Bardzo cenne są fragmenty z bloga czy cytowane wypowiedzi ponieważ pomagają lepiej zrozumieć tok myślowy autora. Na pewno będę z zainteresowaniem śledziła kolejne książki. Życzę powodzenia.
    2014-01-26
    Justyna , Handlowiec
    Polecam wszystkim pracującym w marketingu i sprzedaży. Polskie realia, fajny styl.
    2014-04-10
    Szymon
    Polecam, naprawdę doskonała lektura dla szefów
    2014-04-17
    Paweł , Właściciel firmy
    Otwiera oczy czytelnikowi.
    2014-10-03
    Zuzanna Newczyńska , manager
    Obowiązkowa lektura dla każdego zajmującego się marketingiem i sprzedażą. Gorąco polecam!
    2015-01-08
    Zygmunt Kaźmierski , Prezes Zarządu
    Niezmiernie wartościowa i inspirująca książka. Daje wiele do myślenia i zachęca do zmian w zarządzaniu marketingiem i sprzedażą. Bardzo cenne doświadczenia autora i ujęcie polskiej perspektywy jest jej kluczowa wartością. Nie spotkałem na polskim rynku pozycji opisującej rozwój marketingu w Polsce w sposób tak barwny i wnikliwy. Wiele literatury tłumaczonej na rynek polski jest oderwana od tutejszych realiów. Kotarbińskiemu udaje się bardzo dobrze wypełniać tę lukę. Szczególne miejsce przeznacza polskim firmom, co jest bardzo cenne. Mam nadzieję na kontynuację. Słowo "rynkologia" doskonale pasuje do prezentowanych treści. Książka ważna na polskim rynku biznesowym i warta polecenia przedsiębiorcom.
    2016-05-23
    Barbara
    naprawdę super książka, polecam
    2014-07-07
    Iwona
    Najlepsza książka o marketingu w Polsce. Obowiązkowa lektura dla wszystkich pracujących w reklamie, marketingu, sprzedaży, promocji i brand managerów.
    2014-03-18
    Ewelina S. , Pracownik marketingu
    Kupiłam, przeczytałam i nie żałuję. Ta książka pobudza do myślenia, bardzo inspiruje i zwraca uwagę na kluczowe elementy marketingu firmowego. Kotarbiński w wyjątkowy sposób potrafi oddać realizm pracy w sprzedaży i marketingu gdzie panuje czasem atmosfera niezdrowej rywalizacji zamiast współpracy. Obowiązkowa lektura, szczerze polecam dla wszystkich ludzi od marketingu i sprzedaży oraz ich szefów.
    2016-02-02
    Janusz Walczak , manager
    książka rewelacyjna, polecam ludziom z działów marketingu i sprzedaży
    2014-02-05
    Wojciech , CMO
    Książka pozwala na solidną weryfikację podejścia do klientów czy rynku. Bardzo użyteczna dla szefów, pracowników czy studentów ze względu na jej wysoki pragmatyzm. Bardzo ciekawe odniesienia historyczne. Dobrze napisana książka o biznesie w polskich warunkach, którą można każdemu polecić z czystym sumieniem.
    2014-02-04
    bez podpisu
    Książka obowiązkowa dla każdego szefa czy managera.
    2014-01-24
    Izabela L. , Brand Manager
    Książka napisana żywym językiem i bardzo prawdziwa. Bardzo duzo trafnych spostrzezen i obserwacji. Prawa Kotarbinskiego sa mega :))) swietna ksiazka dla kazdego szefa
    2015-02-28
    Andrzej Krajewski , Manager
    Książka napisana bardzo barwnie, obrazowo, doskonale się czyta. Autor ma szczególne poczucie humoru co jest dodatkowym atutem. Bardzo dobra merytorycznie, głębokie spojrzenie na marketing w Polsce i jego rozwój. Sztukę Rynkologii warto polecić każdemu studentowi marketingu, szefom i pracownikom.
    2014-02-09
    bez podpisu
    Książka nadaje właściwą rolę dla sprzedaży i marketingu każdej firmy. Polecam wszystkim
    2014-06-27
    Stanisław Kowalczyk , Prezes Zarządu
    Książka Kotarbińskiego umożliwia spojrzenie na marketing jako jeden z kluczowych elementów sukcesu rynkowego. Nie ma w tej książce akademickiej nowomowy, choć jest oparta o solidną wiedzę autora. Dostarczyła mi mnóstwo inspiracji i umożliwiła nowe spojrzenie na moją firmę. Bardzo cenna ksążka dla właścicieli przedsiębiorstw bez względu na wielkość lub branżę.
    2014-02-14
    Grzegorz
    Książka jest dobrze przemyślana i napisana. Jej ważną cechą jest pragmatyzm oraz uporządkowanie zasadniczych kwestii związanych z budowaniem rynku.
    2014-01-31
    Jan Zagrodzki , kierownik działu sprzedaży i marketingu
    Kotarbinski w pasjonujący sposób pisze o tym, na czym się zna. A zna się znakomicie. Z przyjemnością przeczytałem tę inspirującą książkę. Czekam na kolejne.
    2016-06-19
    Waldemar , CEO
    Koniecznie powinien przeczytać tę ksiązkę kazdy przedsiębiorca. Gratuluję autorowi, włożył w nią dużo pracy co przyniosło dobry efekt.
    2014-02-11
    Zbigniew , Dyrektor Handlowy
    Kluczowa pozycja dla każdego zarządzającego firmą, ponieważ pozwala spojrzeć na procesy rynkowe z prawidłowej strony. Nadaje właściwe znaczenie dla budowania wartościowej oferty. Bardzo dobra lektura.
    2014-02-05
    bez podpisu
    Inspirujące treści, fajny styl, doskonale wpisuje się w polskie realia. Warta uwagi.
    2015-11-30
    Zibi , szef sprzedaży
    fantastyczna książka, doskonała lektura, polecam
    2014-02-17
    ANDRZEJ
    Doskonała lektura dla każdego szefa w firmie. Polecam wszystkim
    2014-11-15
    Elżbieta Nowaczyńska , CMO
    Doskonała, inspirująca i wciągająca książka o marketingu w polskich realiach. Okraszona świetnym poczuciem humoru autora, mnóstwem przykładów z naszego rynku. Sztuka Rynkologii porządkuje wiedzę i w bardzo przystępny sposób opisuje realia konkurowania każdej firmy. Idealna dla przedsiębiorców, obowiązkowa dla wszystkich zajmujących się marketingiem i sprzedażą w swoich firmach.
    2014-01-22
    bez podpisu
    Doskonale się czyta, świetne przykłady, pierwsza prawdziwa książka o marketingu w Polsce jaka przeczytałam. Autor uwodzi fajna narracją i kopalnia wiedzy. Gratulacje!
    2014-02-04
    Anna
    dobrze się czyta, jest prawdziwa i rzetelna
    2014-03-04
    Stanisław , CEO
    Dobrze napisana i przemyślana książka. Pozwala każdemu ma solidne uporządkowanie kluczowych zasad związanych z rozwojem firmy. Napisana klarownym językiem, bardzo komunikatywna i przekonywująca. Lektura zdecydowanie do polecenia.
    2014-02-03
    bez podpisu
    Dobra książka warta polecenia
    2017-03-13
    Karolina W. , Specjalista
    Czyta się doskonale. Obowiązkowa lektura dla marketingowców każdej branży. Mnóstwo prawdziwych obserwacji z życia.
    2014-06-25
    Rafał Nowacki , marketing i sprzedaż
    Błyskotliwie napisana książka o nowoczesnym marketingu przede wszystkim w warunkach polskich. Barwny język, mnóstwo ciekawych przykładów. Polecam.
    2014-10-13
    Janecki Wojciech , Manager
    Bardzo wartościowa i przemyślana książka. Mnóstwo cennych spostrzeżeń. Lektura obowiązkowa dla pracujących w marketingu i sprzedaży. Kotarbiński pisze bardzo konkretnie i szczerze o realiach. Warto!
    2014-01-27
    Jerzy , przedsiębiorca
    Bardzo szczególna i ważna książka dla każdego przedsiębiorcy. Pozwala spojrzeć na rynek z punktu widzenia osiągania sukcesu w wyniku budowania wartościowej oferty. Zdecydowanie należy przeczytać.
    2014-07-03
    Agata , sprzedaż i marketing
    bardzo inspirująca książka i fajnie napisana, polecam
    2014-04-14
    Wojtek
    Bardzo fajna książka, świetne przykłady, polecam
    2014-01-25
    Marzena Nowaczyk , Szef dzialu
    Bardzo fajna ksiazka, koniecznie do czytania przez naszych szefow. Przystepny jezyk i barwne opowiesci naprawde urzekaja. Czyta sie jednym tchem. Zrozumialam wiele niedoskonalosci w naszym marketingu. Ksiazka jest przede wszystkim prawdziwa i szczera i pozwala na zrozumienie dzialania firmy. Goraco polecam.
    2014-01-30
    bez podpisu
    Bardzo fajna ksiazka
    2014-07-06
    Joanna , Marketing
    Bardzo dobrze się czyta, wciąga, ale pozostawia niedosyt. Czekam na kolejną. Książka porządkuje temat polskiego marketingu. Inspiruje i motywuje. Warto przeczytać. Polecam!
    2014-02-05
    Sebastian Woliński , Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu
    Bardzo dobrze napisana i wciągająca ksiazka na temat marketingu. Pozwala na uporządkowanie swojej wiedzy i zrozumienie jego roli w każdej firmie. Napisana bardzo przystępnym językiem i uwzględniająca panujące realia w firmach. Sztuka Rynkologii daje bardzo świeże i nowoczesne spojrzenie na rolę marketingu i sprzedaży. Każdy kto prowadzi jakikolwiek biznes powinien się nią zainteresować. Współczesne i bardzo nowoczesne spojrzenie na rozwój firmy pomoże każdemu w pojmowania decyzji o strategii. Doskonała lektura.
    2015-12-16
    Gosia Sz. , szef marketingu i PR
    Bardzo ciekawie napisana, barwna ksiązka o marketingu, na dodatek idealnie dopasowana do polskich warunków. Przyjemny i lekki język, olbrzymia wiedza autora i umiejętność budowania doskonałej puenty - to wszystko sprawia, że można tę książke rekomendować każdemu.
    2014-04-04
    Sebastian Nowacki , CMO
    Autorowi udało sie trafić w przyslowiowy punkt. Pracownicy marketingu, sprzedaży, ich szefowie czy prezesi znajdą w niej pragmatykę biznesu czy inspirację do działania. Książka napisana lekkim językiem, daleka od akademickiej sztywności, bardzo obrazowa i ujmująca.
    2014-01-26
    Ewa Zalewska , Dyrektor Handlowy
    Autor w niezwykle barwny sposób rozprawia się z mitami o marketingu w Polsce. Sztuka Rynkologii to obowiązkowa książka dla pracowników sprzedazy czy marketingu
    2014-02-09
    Andrzej Nowakowski , zarząd
    Absolutnie każdy kto zajmuje się zarządzaniem firmą lub pracuje w marketingu czy sprzedaży powinien tę książkę przeczytać. Zdecydowanie jedna z ważniejszych pozycji biznesowych w ostatnich latach. Napisana na dodatek przez polskiego autora.
    2019-11-06
    bez podpisu
    To biblia dla marketerów! Sam zaczynałem przygodę z marketingiem 20 lat temu. Ach to były czasy! I dlatego warto przeczytać książkę pana Jacka bo tak jak on opisuje marketing to prawdziwa sztuka. #8UrodzinyEbookpointKonkurs
    2015-02-24
    bez podpisu
    Polecam dla każdego, kto będzie miał lub ma do czynienia z marketingiem dobra pozycja.
    2017-03-19
    A. Dobrzyńska , marketing manager
    Obowiązkowa lektura dla każdego pracownika marketingu. Absolutne must read!
    2014-04-11
    Justyna Luzak , Specjalista ds. Marketingu
    Marketingowe Prawa Kotarbińskiego - prawdziwy deserek i idealna kwintesencja całej książki
    2016-12-29
    bez podpisu
    Trochę ciężko się słucha ale dobra wiedza
    2014-11-03
    Dominik Szmaj
    Teoria, nie tego się spodziewałem, ale bardzo dobrze się czyta.
    2016-11-04
    Kicia P. , marketer
    Jakoś długo zwlekałam i wreszcie mam tę pozycję za sobą. Wiele osób pisze, że świetnie się czyta, ale trudno mi się zgodzić. Niewątpliwe autor demonstruje wiedzę pierwszej klasy. Mnie po pierwsze nie podoba się metafora gastronomiczna – wódka jako starter, w środku dania i mocna wódka na koniec na trawienie. Po drugie nie trafiła do mnie struktura keksu. Dużo różnych bakalii, mało ciasta. Taki pretekst do spisania blogowych zapisków na papierze.
    2014-10-16
    bez podpisu
    Dobra książka, warto przeczytać.
    2014-06-23
    Radek , Marketer
    Niestety pozycja dosyć słaba i wtórna. Na pewno nie dla osób, które mają już jakąś wiedzę o marketingu. Jeżeli po tę książkę sięgnąłbym na samym początku przygody z marketingiem, pewnie ocena byłaby wyższa, a tak pozostaje niedosyt i poczucie zmarnowanego czasu. Dodam, że jestem fanem bloga Kotarbińskiego, dlatego zawód podwójny.
    Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint