ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

    Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe

    (ebook) (audiobook) (audiobook)
    Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe Krzysztof Rybiński - okładka ebooka

    Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe Krzysztof Rybiński - okładka ebooka

    Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe Krzysztof Rybiński - okładka audiobooka MP3

    Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe Krzysztof Rybiński - okładka audiobooks CD

    Obróć Zajrzyj do książki

    Wydawnictwo:
    Onepress
    Serie wydawnicze:
    Onepress Exclusive
    Wydawnictwo:
    Onepress
    Serie wydawnicze:
    Onepress Exclusive
    Wydawnictwo:
    Onepress
    Serie wydawnicze:
    Onepress Exclusive
    Ocena:
    5.4/6  Opinie: 10
    Stron:
    376
    Czas nagrania:
    19 godz. 5 min.
    Czyta:
    Marcin Fugiel
    Druk:
    oprawa miękka
    Dostępne formaty:
    PDF
    ePub
    Mobi
     
    Audiobook w mp3
    Wyłącznie

    Książka

    niedostępna

    Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

    Ebook (29,49 zł najniższa cena z 30 dni)

    59,00 zł (-66%)
    19,90 zł

    Dodaj do koszyka lub Kup na prezent
    Kup 1-kliknięciem

    ( 29,49 zł najniższa cena z 30 dni)

    Audiobook w mp3 (13,90 zł najniższa cena z 30 dni)

    39,00 zł (-67%)
    12,90 zł

    Dodaj do koszyka lub Kup na prezent
    Kup 1-kliknięciem

    ( 13,90 zł najniższa cena z 30 dni)

    Przenieś na półkę

    Do przechowalni

    Do przechowalni

    Sprawdź nowe wydanie

    Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe. Książka z autografem
    Krzysztof Rybiński
    Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały… Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się do...

    Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały…

    Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej ekspansji na szeroką skalę.

    Krzysztof Rybiński przedstawia tu historie ich drogi do sukcesu, zmagania z przeciwnościami gospodarczymi i proceduralnymi czy problemami finansowymi, sposoby przezwyciężania nieufności i różnic kulturowych, i wreszcie skuteczne, wypracowane przez lata metody na podbicie zagranicznych rynków zbytu. Zapoznanie się z tymi wywiadami pozwoli polskim firmom ograniczyć koszty ekspansji międzynarodowej, uniknąć kłopotów i odnieść sukces.

    Ta książka to także hołd oddany polskiej przedsiębiorczości i jej reprezentantom, którzy - choć zaczynali działalność lokalnie - potrafili myśleć globalnie i patrzeć poza granice naszego kraju.

     


     

    Prof. Krzysztof Rybiński - jeden z najbardziej znanych polskich ekonomistów. Karierę zawodową rozpoczynał jako informatyk w Japonii, potem był głównym ekonomistą kilku banków, wiceprezesem NBP, gdzie pod jego nadzorem zmieniono sposób inwestowania rezerw dewizowych, dzięki czemu Polska w ciągu dwóch lat zarobiła dodatkowo miliard dolarów. Był członkiem Komisji Nadzoru Finansowego, partnerem w globalnej firmie doradczej i członkiem wielu rad nadzorczych. Obecnie jest rektorem Akademii Finansów i Biznesu Vistula, w której studiuje 5000 studentów z 40 krajów. Prowadzi też własną firmę doradczą. W 2012 roku został wybrany przez polskich przedsiębiorców najczęściej słuchanym przez nich ekonomistą. Regularnie występuje w telewizji, pisuje felietony do krajowych dzienników i tygodników, jego artykuły ukazują się też w „Financial Times”.


    Patroni medialni:

    Wybrane bestsellery

    Krzysztof Rybiński - pozostałe książki

    Zobacz pozostałe książki z serii Onepress Exclusive

    Onepress - inne książki

    Zamknij

    Wybierz metodę płatności

    Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint