Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?
- Autorzy:
- Chris Brogan, Julien Smith
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 4
- Stron:
- 296
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis ebooka: Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?
To NIE jest książka o mediach społecznościowych!
Prawdą jest jednak, że nie mogłaby ona powstać, gdyby nie istniały Facebook, Twitter, Pinterest i blogi. Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł, mógł opowiedzieć o nim grupie swoich przyjaciół, rodzinie przy obiedzie, sąsiadowi z kolejki w mięsnym… Trzeba było się naprawdę natrudzić, by dotrzeć ze swoim przekazem do mediów. Stacji telewizyjnych i radiowych było kilka, konkurencja w eterze ogromna. Dziś sytuacja jest zgoła inna — jeśli masz dobry pomysł, możesz się nim od razu podzielić z całym światem za pośrednictwem mediów społecznościowych, więc siadasz, rysujesz, piszesz, nagrywasz, wpuszczasz w sieć i co? Nadal nic?
Ta książka pomoże Ci skutecznie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. Pozwoli Ci mieć wpływ. Została stworzona z okruchów i fragmentów wiedzy na temat tego, co się sprawdza, a co nie, co jest istotne, a o czym można zapomnieć w dzisiejszym biznesie.
Jeśli chcesz poznać właściwe rozwiązanie Formuły Wpływy, odpowiedz sobie na pytania:
- Czy Twój pomysł rzuca się w oczy?
- Do ilu ludzi możesz dotrzeć?
- Jak często kontaktujesz się z tymi osobami?
- Czy Twój pomysł jest wystarczająco jasno przedstawiony?
- Czy ludzie Ci wierzą?
- Czy Twój pomysł odpowiada potrzebom odbiorców?
Chris Borgan i Julien Smith są konsultantami, którzy pracowali z firmami z listy „Fortune 500”, m.in. PepsiCo, General Motors, American Express czy Microsoft. Od ponad piętnastu lat zaangażowani są w życie internetowych społeczności i zajmują się blogowaniem. Ich pierwsza książka, Zaufanie 2.0 (Onepress 2011), była bestsellerem „New York Timesa”. Odwiedź chrisborgan.com/impact, inoveryourhead.net albo śledź nas na Twitterze @chrisborgan, @julien.
Co Równanie Wpływu może zrobić dla Ciebie?
Wpływ = C × (R + E + A + T + E)
Kontrast: Czy Twój pomysł rzuca się w oczy?
Zasięg: Do ilu ludzi możesz dotrzeć?
Ekspozycja: Jak często kontaktujesz się z nimi?
Artykulacja: Czy Twój pomysł jest wystarczająco jasny?
Zaufanie: Czy ludzie Ci wierzą?
Echo: Czy Twój pomysł odpowiada potrzebom odbiorców?
Opinie o poprzedniej książce, Agenci Zaufania
„Każdy co jakiś czas znajduje książkę, z której robi się notatki, opowiada o niej znajomym, a ona sama zmienia nasze życie. To właśnie taka książka. Wcale nie żartuję — możecie mi wierzyć na słowo.”Seth Godin,
autor Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcą i Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie.
„Podstawą wszelkiego skutecznego marketingu, czy to w sieci, czy też nie — jest Zaufanie. Książka mówi o tym, jak zdobyć zaufanie innych i wykorzystać jego ogromną moc. Brogan i Smith to ciężko pracujący faceci, którzy wiedzą jak używać narzędzi internetowych do tworzenia biznesu”.Guy Kawasaki,
współzałożyciel Alltop.com i autor Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów.
Wybrane bestsellery
-
Bestseller "New York Timesa" Bestseller "Wall Street Journal" Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc." Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing i reklama" według 800CEORead.com Najlepsza książka w kategorii "Small biznes" według "Small Business Trends" Co jakiś c...
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)21.45 zł
39.00 zł(-45%) -
Dzięki tej książce poznasz wyjątkowe możliwości biznesowe Google+, których nie oferują inne sieci społecznościowe. Uznany profesjonalny mówca i doradca biznesowy, specjalista ds. mediów społecznościowych - Chris Brogan - pokazuje tu, jak uzyskać świetne rezultaty szybko i nie stracić przy tym cza...(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.35 zł
37.00 zł(-45%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ic...
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami ...
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
…jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi t...
Strategiczne podejście do działania w social mediach Strategiczne podejście do działania w social mediach
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%)
Ebooka "Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje ebooka: Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie? (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: jakzarabiacpieniadze.com.pl Mateusz Kiszło; 2017-01-29Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Długo się rozkręca, a lektura przypomina twórczość Pawła Tkaczyka. Książka w zamyśle twórców ma pokazać ci jak zyskiwać wpływ i co się na niego składa. Pokazuje dlaczego niektórzy robią to dobrze (rozkładając się na to czynniki pierwsze), a gdzie inni popełniają błędy. Czasem robią większość rzeczy dobrze, a tylko pojedyncze czynniki hamują rozwój. Dla kogo jest ta książka? Dla osób, które chcą stać się influencerami. Nie zapewni gotowych rozwiązań, ale opowiada różne historie z których zachęca cię do samodzielnego wyciągania wniosków. Jeśli to i sposób w jaki piszesz Paweł Tkaczyk ci odpowiada – bierz w ciemno.
-
Recenzja: moznaprzeczytac.pl MN, 2014-04-24Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jesteś pełen pomysłów, ale brak Ci siły przebicia? A może przytłacza Cię nadmiar pomysłów, z których żadnego nie doprowadzasz do końca? Albo wprost przeciwnie – cierpisz na stagnację kreatywności i w ogóle nie wiesz, jak ruszyć z miejsca i od czego zacząć? W każdym z powyższych przypadków odpowiedz sobie na pytanie: „Działasz naprawdę czy jedynie robisz zamieszanie?” Szczerze… Ja, kiedy tylko przeczytałam to pytanie umieszczone na okładce pewnej książki, od razu wiedziałam, że po prostu muszę ją przeczytać. I nie rozczarowałam się. Mowa o „Formule Wpływu” Chrisa Brogana i Juliena Smitha, nowej propozycji wydawnictwa HELION.
„Nie bądź widzem, stań się aktorem”. Przestań myśleć o sobie wyłącznie jako o odbiorcy mediów. Dzisiaj sam możesz stać się nadawcą – posiadając własny kanał komunikacyjny – i docierać do milionów ludzi na całym świecie. Bez znajomości, bez kapitału. Czy taki sukces można osiągnąć w ciągu jednego dnia, umieszczając jeden film na YouTube? Tak, to możliwe. Ale będzie to prawdopodobnie jednorazowe dzieło przypadku. Nie do powtórzenia. Chris Brogan i Julien Smith, autorzy „Formuły Wpływu” przekonują natomiast, że aby osiągać sukcesy, trzeba mieć strategię działania. Cóż, mogą mieć rację. Ich doświadczenie zawodowe przemawia samo za siebie. Co więcej, chcą się nim podzielić. Jak sami przyznają – nie opracowali gotowej mapy (w tak dynamicznej rzeczywistości byłoby to niemożliwe), ale mają do zaoferowania solidne drogowskazy. Czego więc według nich potrzebujesz? Pomysłu, platformy oraz zaangażowania i wytrwałości. „Nie bądź widzem, stań się aktorem” – powtarzają.
Wbrew pozorom, NIE jest to książka o mediach społecznościowych. Są one tylko narzędziami. Mogą zniknąć tak szybko, jak się pojawiły. Zawsze chodzi natomiast o to, by mieć realny WPŁYW. I to właśnie mechanizmowi wpływu poświęcona jest przede wszystkim ta publikacja. Co więcej, otrzymujesz na niego (prawie) kompletny przepis – w postaci gotowej do zastosowania FORMUŁY o akronimie „CREATE”. Składa się ona z sześciu czynników, które omawiane są w poszczególnych rozdziałach. Książka liczy prawie 300 stron i jest naprawdę „naszpikowana” treścią, przykładami i ćwiczeniami; pełna inspiracji (w postaci np. odnośników do stron WWW poszerzających dany temat). Ponadto, jej treść oraz struktura są naprawdę spójne i logiczne. Autorzy mieli nie tylko pomysł na nową książkę, ale także umieli go zrealizować. Dobrze wziąć do ręki tak dobrze napisaną publikację.
Dla kogo jest „Formuła Wpływu?”. Dla młodych, przedsiębiorczych, kreatywnych, zmotywowanych i odważnych? Zdecydowanie tak. Ale nie tylko. Czy ta książka nauczy Cię zatem, jak być bardziej przedsiębiorczym, zmotywowanym i odważnym oraz generować więcej lepszych pomysłów? Cóż, raczej nie nauczy, ale na pewno zainspiruje i wskaże kierunek.
Co ważne, „Formuła Wpływu” to publikacja przeznaczona dla szerokiego grona odbiorców. Każdy, kto funkcjonuje w sieci, znajdzie w niej coś dla siebie. Myślę, że zarówno osoba stawiająca swoje pierwsze kroki w sieci, jaki ktoś z większym bagażem doświadczeń. Przedsiębiorca planujący akcję promocyjną swojej firmy; wolontariusz z organizacji charytatywnej, chcący dotrzeć do jak największej liczby darczyńców; bloger. Sprzedawca i twórca wszelaki. Czyli właściwie każdy z nas. Ty – który szukasz sposobu na wypromowanie siebie, swojej osobowości i pomysłów, niekoniecznie w celach zawodowych, niekoniecznie dla zysku.
Być może myślisz „Nie mam teraz żadnego pomysłu, niepotrzebna mi więc ta książka”. Na początku lektury też tak myślałam. Potem jednak zmieniłam zdanie. Chris Brogan i Julien Smith przekonali mnie, że na pomysł lepiej nie czekać bezczynnie – na nadejście dobrego pomysłu lepiej się solidnie przygotować. Co więcej, pokazują, jak można zacząć, gdy się go nie ma. Tak, dokładnie tak. Autorzy podają szereg wskazówek, które mogą zainspirować do rozpoczęcia własnego projektu. Proponują różne ćwiczenia na pobudzenie kreatywności (np. praca z metaforami, synteza, ekstrapolacja) oraz (inne niż znana „burza mózgów”) metody generowania pomysłów (a także ich oceny i selekcji). Nie pomijają oczywiście znaczenia celów ani też wartości w biznesie. „Formuła Wpływu” nie jest o tym, jak zdobywać „lajki” i „ćwierknięcia”, ani o tym, jak za wszelką cenę stać się znanym i popularnym. Jest o tym, jak osiągnąć sukces osobisty, oferując innym wartościowe treści oraz budując autentyczne relacje i zaufanie. „Daj innym coś na tyle wartościowego, by chcieli zostać i przyjść ponownie”. „Skończ z mówieniem o sobie, a zacznij słuchać i budować prawdziwe relacje”. „Przestań się bawić, a zacznij dojrzale używać narzędzi, którymi są media społecznościowe”– przekonują autorzy.
Podczas czytania „Formuły Wpływu” cały czas towarzyszyło mi odczucie umysłowego powiewu świeżości. Nawet wtedy, gdy treść merytoryczna nie była mi obca. I nawet wtedy, gdy była mi kompletnie obca. To niewątpliwie zasługa stylu autorów – lekkiego, dowcipnego, prostego w konstrukcji i silnego w przekazie. Oni z pewnością spełniają kryteria swojej Formuły WPŁYWU. Dlatego warto uczyć się właśnie od nich. Pozycja obowiązkowa dla każdego sprzedawcy i twórcy. Naprawdę polecam! -
Recenzja: Personel Plus 2014-02-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Dawniej, gdy ktoś miał dobry pomysł, mógł opowiedzieć o nim grupie swoich przyjaciół, rodzinie przy obiedzie, sąsiadowi. Trzeba było się naprawdę natrudzić, by dotrzeć ze swoim przekazem do mediów. Stacji telewizyjnych i radiowych było kilka, konkurencja w eterze ogromna.
Dziś sytuacja jest zgoła inna - jeśli masz dobry pomysł, możesz się nim od razu podzielić z całym światem za pośrednictwem mediów społecznościowych - Facebooka, Twittera, Pinteresta czy blogów-więc siadasz, rysujesz, piszesz, nagrywasz, wpuszczasz w sieć. Ta książka pomoże skutecznie dotrzeć do odpowiedniej grupy odbiorców. Pozwoli czytelnikowi mieć wpływ. Została stworzona z okruchów i fragmentów wiedzy na temat tego, co się sprawdza, a co nie, co jest istotne, a o czym można zapomnieć w dzisiejszym biznesie.
Szczegóły ebooka
- Tytuł oryginału:
- The Impact Equation: Are You Making Things Happen or Just Making Noise?
- Tłumaczenie:
- Adam Bąk
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-7413-8, 9788324674138
- Data wydania książki drukowanej:
- 2014-03-28
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7414-5, 9788324674145
- Data wydania ebooka:
- 2014-03-28 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@ebookpoint.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 15151
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.7MB
Spis treści ebooka
- Dlaczego Formuła Wpływu jest ważna (27)
- Przykład Bretta Rogersa (29)
- Wojna o przyciągnięcie uwagi (40)
- Wszyscy jesteśmy nowymi stacjami telewizyjnymi (44)
- Dlaczego ta książka nie jest o Facebooku? (47)
- Przechodzenie do następnego poziomu (49)
- Połączenie dwóch strategii (50)
- Dwa sposoby na osiągnięcie swoich celów (51)
- Przechodzenie do następnego poziomu - reaktywacja (52)
- Aktorzy i widzowie (54)
- Bycie widzem jest w porządku... czasami (56)
- Nie wszyscy kochają aktorów (56)
- Aktorzy mają tyle samo wymówek co Ty, a może nawet więcej (57)
- Wyprzedzaj potrzeby (58)
- O rękawicach i baseballu (71)
- Ekosystem pomysłów (74)
- Jak rozpoznać złe pomysły? (77)
- Wyraźnie złe pomysły, choć nie do końca... (80)
- Rozpoznawanie wzorców (82)
- Metoda1. Lepsze pomysły (87)
- Dlaczego ludzie wpadają na złe pomysły? (87)
- Schemat służący ulepszaniu pomysłów (88)
- Rozpoznawanie dobrych pomysłów (91)
- Metoda 2. Więcej pomysłów (92)
- IdeaStorms, czyli burze pomysłów (92)
- Uwolnij swoje pomysły (93)
- W Twoim przypadku może być inaczej (94)
- Taktyka strzelby (95)
- Dwa hotele i dwa różne sposoby wykorzystania Twittera (96)
- Pomysły i odwaga (100)
- Odwaga to doświadczenie, które wciąż się pogłębia (102)
- Odwaga - przewodnik dla początkujących (103)
- Dlaczego dobre treści to te nasycone emocjami? (104)
- Emocjonalne ślady (105)
- Ekstrapolacja, metafory i Gra Endera (107)
- Gra Endera (109)
- Ekstrapoluj i podbijaj (110)
- Jak McDonald zwiększył swoje przychody o sto milionów dolarów (111)
- Czy prostota to najmniejszy wspólny mianownik? (118)
- Ćwiczenie: Używaj prostych słów (119)
- Otwórz uszy na proste słowa zawierające wielkie pomysły (121)
- Wyrazistość w praktyce: Chipotle (122)
- Wydobądź sens (123)
- Zbyt wiele pomysłów (129)
- Pomysły biznesowe (130)
- Twórcze pomysły (131)
- Jak długo żyją pomysły (132)
- Opowieść, opakowanie i nadmiar pomysłów (132)
- Zwięzłość i Wyrazistość (135)
- Mam pomysł! (138)
- Jeżeli ja tego potrzebuję, to inni też (138)
- Naprawdę rozumiem tych ludzi, więc mogę im sprzedawać (139)
- Jestem w tym naprawdę dobry, więc uruchomię biznes (139)
- Jak nadać nowy kształt swojemu pomysłowi na biznes (140)
- Nie zniechęcaj się (141)
- Odkrywanie najważniejszego przesłania (146)
- Metoda 1. Metoda Trójkąta (146)
- Metoda 2. Emocje plus informacje (148)
- Metoda 3. X + Y =... (149)
- Co mamy na myśli, mówiąc "platforma"? (162)
- Dlaczego platforma jest tak ważna w zdobywaniu odbiorców? (170)
- Tworzenie treści w określonym celu (174)
- Pozyskiwanie korzyści (175)
- Rozważania o korzyściach i źródłach (176)
- Kiedy pobierać korzyści? (177)
- Mali blogerzy dorastają (178)
- Uzyskanie dostępu w określonym celu (181)
- Stwórz przewagę na swojej platformie (181)
- Kilka słów o TED (182)
- Jak przeprowadzić uruchomienie? (186)
- Krzykliwa reklama a własny kanał komunikacyjny (193)
- Czym jest Ekspozycja? (195)
- Złudzenie konieczności posiadania wielkiej platformy (196)
- Ale jak często powinienem pisać? (198)
- Problem "spójrz na mnie" (200)
- Ekspozycja i bycie zauważanym (201)
- Co gdy jesteś "nieznajomym"? (201)
- Być o krok przed innymi (202)
- Jak zepsuć Ekspozycję (203)
- Jak złamać umowę społeczną (204)
- Tworzenie mapy wartości odbiorców (205)
- Nadchodzi problem przesycenia (207)
- Tworzenie ukierunkowanych mediów (208)
- Zwięzłość i mobilność (209)
- Konsumpcyjne narody (210)
- Niebezpieczeństwa krzyżowania kanałów społecznościowych (210)
- Przesycenie jest realne (211)
- Jak nie nadużyć gościnności: właściwa Ekspozycja (212)
- Na żywo z Nowego Jorku (213)
- No dobrze, ale jak często powinienem ćwierkać? (215)
- Grupa odbiorców, społeczność i sieć (228)
- Trzy bardzo różne interakcje (230)
- Branże, w których pielęgnowanie społeczności przynosi korzyści (231)
- Wartość społeczności i sieci dla firm (232)
- Formuła Zaufania (236)
- Wczoraj i dziś (239)
- Podstawowe ludzkie zachowania (241)
- Przyjęcie (244)
- Jak stać się wiarygodnym (247)
- Jak stać się niezawodnym (248)
- Kiedy nie wywoływać Echa (261)
- Czego możesz się nauczyć o sukcesie od Adele? (262)
- Korzyści wynikające z ludzkiego poświęcenia (263)
- Widzę siebie w tobie: co łączy deadmau5 i Paulo Coelho (265)
- Kiedy Echa brak... (267)
- Jak inspirować (269)
- "Gorący bałagan" Pereza Hiltona (273)
- Dziwactwa mogą poszerzyć listę kontaktową (274)
- Przemawiaj w ich języku (277)
- Echo w miejscu pracy (279)
- Echo a rynek (280)
- Mów ich językiem (281)
- O krytykach (282)
- Eminem i krytycy (283)
- Każdy ma mikrofon (283)
- Mała rada na temat krytyki i komentarzy (284)
- Co zrobić z krytyką i komentarzami (285)
- Jak się z tego wyplątać (290)
- Przypomnienie: każdy z nas jest bohaterem własnej historii (291)
- Jak wygląda nasza przyszłość? (292)
- Dramatyczna konkluzja (293)
To książka o czymś więcej niż tylko sieci społecznościowe (11)
CZĘŚĆ I. CELE
Rozdział 1. Formuła Wpływu (15)
CZĘŚĆ II. POMYSŁY
Rozdział 2. Kontrast (71)
Rozdział 3. Wyrazistość (117)
CZĘŚĆ III. PLATFORMY
Rozdział 4. Zasięg (165)
Rozdział 5. Ekspozycja (193)
CZĘŚĆ IV. SIEĆ
Rozdział 6. Zaufanie (235)
Rozdział 7. Echo, Echo (259)
Podsumowanie (289)
Podziękowania (296)
Onepress - inne książki
-
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególn...
Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe Giełda. Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)38.43 zł
54.90 zł(-30%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.43 zł
44.90 zł(-30%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Formuła wpływu. Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie? Chris Brogan, Julien Smith (4) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(1)
(0)
(0)
(1)
więcej opinii